Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Med eldsta så gidde jeg ikke grøt, gidde opp etter 1mnd med masse om og men og brekninger osv. Minstemann på 14mnd har nå fått grøt fra han var 6mnd og han ELSKER grøten :-) Når er det vanlig og slutte med grøt?
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Det er bare å fortsette så lenge du ønsker det da:) Min sønn som er over 2 år nå, får fortsatt havregrøt til forkost og kvelds innimellom, veldig glad i det han...... Du kan jo prøve med middagsglass etterhvert da, og kanskje noen bittesmå brødbiter...Så ser du ann hvor lenge du vil fortsette med grøt i tilegg...Men jeg synes grøten er fin å gi om kvelden, fordi den metter så bra
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 10. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2008 Han spiser brødskive til frokost,grøt til lunch,middag også grøt til kvelds igjen :-) Så har jo alle måltidene :-) men godt og høre at 2åringer også spiser grøt. Da kan han få det en god stund til :-D
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Ja da er jo han godt igang allerede han da Jada det er jo bare å gi han grøt så lenge han måtte ønske det
Raych Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Eldstejenta var 3 år før hun sluttet med grøt til frokost. Hadde det hver dag i bhg, hadde pakken stående der. Da hun begynte på storavdelinga gikk vi over til matpakke. Hun kunne sikkert spist grøt ennå. Nå er hun snart 4.5 og kan godt spise grøt sammen med lillesøster på 15 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå