Gå til innhold

13 mnd og STERK vilje... :) normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår er en skikkelig charmis, men han har nå den siste mnd hatt noen skikkelig utbrudd!!! hehe..

Feks hvis han ikke får fjernkontrollen så kaster han seg ned på gulvet og blir suuuuper fint... også har han begynt å dra hendene opp slik at det er vanskeligere å løfte han når han feks skal legge seg...

Han ha skikkeig temperamang, men er værdens søteste også da:) Det er litt morsomt, men jeg er så usikker på hav jeg skal gjøre når ahn blir slik... Jeg prøver å være helt rolig og avlede han med noen leker feks... Men vet ikke om det er rett? Noen ganger vil han ikke ha meg i nærheten, da går jeg litt unna i 1 min kanskje også bort til han og da er alt greit liksom...

Trodde ikke de kunne være så bestemt når de er så små jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som vår lille gutt på 14mnd :-) Han er en hjerteknuser uten tvil men kan også være en sikkelig sinnatagg. Han raser hvis det fks er tomt for yoghurt, finner mobilen min hvis jeg har vært så uheldig og lagt den fra meg en plass der han har funnet den, hvis det er kjedelig til han, hvis han blir løftet vekk når han gjør noe galt som fks åpne kjøkkenskapene for og gå i søppla og hente seg mat :-S Aller værst er det vell når han får smake litt sjokolade og det blir tomt, jøss for et bråk det blir da :-S Du er ihvertfall ikke alene :-)

Skrevet

Åjada, det der tror jeg er helt normalt:) Jenta mi på 16 mnd har hatt temperament siden hun var under året - men kan være verdens mest sjarmerende jente også;) Er vel et ledd i utviklingen det også!

Skrevet

det var bra å høre:) Hva gjør dere når det skjer? altså når de ligger på gulvet og hyler og er super sint???

jeg prøver som sagt å snakke med rolig stemme og si at jeg skjønner at du er sint osv... Men da blir han bare enda sintere... hehe...

prøver å ta han opp, men det vil han som regel ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...