Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. november 2008 #26 Skrevet 10. november 2008 For meg er det enten makaroni, ris eller potet til et måltid (om det passer i det hele tatt), men jeg har ike hatt noe annet enn potet(mos) til kjøtt-/fiskekaker... Er det vanlig altså??? Smør på flesk syns jeg.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. november 2008 #27 Skrevet 10. november 2008 Hihi, har du ketshup da? barndommens middag er fiskekaker, makaroni, potet ketshup og raspa gulrot...mmm! :-)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 10. november 2008 #28 Skrevet 10. november 2008 Hei:) Jeg er oppvokst med makaroni til stekt fiskepudding og potet:) Namnam;o)
Elletuppa Skrevet 10. november 2008 #29 Skrevet 10. november 2008 Ja vi har makaroni til potet og fiske og kjøtt kaker. Hadde det hjemme hos mamma og pappa da jeg vokste opp
3b@rnsmor-30* Skrevet 10. november 2008 #30 Skrevet 10. november 2008 jeg vet at da jeg var liten så hadde vi alltid potet til kjøttdeig og spaghetti - mammas forklaring nå er at poteter var billig, og det mettet mer.... derfor begge deler. det hender jeg har makararoni til fiskekaker o.l. fordi ungene spiser da både makaroni og litt potet.. jeg vet de blir mer mette.. fordi de ikke spiser så mye potet...
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 10. november 2008 #31 Skrevet 10. november 2008 det enste jeg har makaroni sammen med er med potetmos, gjerne pølse eller lignende som hovedmat... ellers har vi potet til fiskegrategn å er jo makaroni i den.. men son ellers kunne eg ikke hatt makaroni å potet..
Tante Gustava Skrevet 10. november 2008 #32 Skrevet 10. november 2008 Er vokst opp med makaroni til kjøttkaker (i tilegg til potet). Nå bruker ikke vi det, vi har heller kålstuing.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 10. november 2008 #33 Skrevet 10. november 2008 Vi pleide å ha makaroni og potet til fiskekakene da jeg vokste opp. Har aldri hørt om noen som ikke har hatt det, tror det er vanlig her jeg bor.
Anne-B. Skrevet 10. november 2008 #34 Skrevet 10. november 2008 Om dere lar dere sjokkere av noe sånt, så må dere være uvanlig våte bak øra. Det er vanlig hjemme hos oss, men lager det ikke selv. Eneste er at jeg lager spaghetti til stekt seibiff og potet. Da skal det være klarnet smør og ketchup til. Barndomsminner.
Gjest Skrevet 10. november 2008 #35 Skrevet 10. november 2008 Vi har det nr vi har fiskegrateng siden vi har makroni i fiskegratengen og potet til. Så har jeg en rett hvor jeg har spaghetti og potet sammen med kjøttdeig i kjøttdeigsaus, det er knallgodt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå