Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Jeg bruker mineralpudder i hele fjeset, mascara, kajal og leppepomade m farge, uten å overdrive mengden. Men ser ut til at noen legger på festsminke hver eneste dag. Ikke det at det gjør meg noe personlig, men når jeg ser ei med to kg sminke vralte bortover i dagslyset må jeg bare glane. Er det det de vil? Skiller de ikke mellom god og dårlig oppmerksomhet?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Samme som HI. mineralsminke både i pudder rouge og øyeskygge (helt naturlig). så mascara, lipliner og litt gloss. Ikke noe party over det, ser helt naturlig ut.
Gjest Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 sminker meg like mye til hverdag som til fest.. bruker litt foundation,mascara og litt øyenskygge.. og av og til eyeliner.. men duse farger da.. jeg kler ikke å se oversminka ut.. for det skal ikke så mye til.. så jeg må liksom passe ekstra på.. men om noen vil bruke lang tid og masse penger på det så værsågod
Bunnies by night Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Bruker samme mengde sminke til hverdags som fest. MEN jeg bruker helt andre fargetoner. Bruker ikke heldekkende foundation til hverdags, lys og dus øyenskygge, mascara, transparent lipgloss og rosa rouge. Mørkere fargetoner og mer kontraster til fest. Er jeg kun hjemme eller bare skal i butikken(sjeldent), nøyer jeg meg med mascara og rouge. Man har vel generelt bommet litt når folk legger merke til at du har sminket deg... det beste er jo hvis du klarer å se minst mulig sminket ut og mest mulig naturlig ved å både fremheve og skjule ansiktstrekk:)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Du kan bruke ganske mye sminke men allikevel se ganske naturlig ut... Jeg bruker full pakke med make-up krem, rouge, øyenskygge, eyeliner, øynebrynsblyant, mascara og lipgloss! Men jeg ser ikke oversminka ut for det lissom...
Gjest Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 da er du god jeg ser ut som et malerbrett med ei gang hehe.. men jeg er veldig dårlig til å fatte hva jeg kler da. må jo ha alt inn med teskje hihihi
Gjest Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 For tiden INGENTING... Går hjemme og har liksom ikke det behovet da. Vanligvis bruker jeg litt solpudder, litt øyeskygge, mascara og litt gloss. Ser litt mer fresh ut med en gang da gitt! Til pynt bruker jeg egentlig ikke mer, men ordner meg mer på håret. Er ikke så veldig flink med sminke, blir liksom det samme.
malingus Skrevet 10. november 2008 #9 Skrevet 10. november 2008 Så mange her som bruker foundation/solpudder, mineralpudder (kall det hva du vil)? Bruker kun øyenskygge og mascara jeg. Av og til eyeliner og leppestift. Har alltid fått høre at jeg har fin hud da. Mineralsminke skal jo ikke være så værst da, men ellers ødelegger man jo bare huden ved å kline på den altfor mye. Blir litt lattermild når folk sier at de må bruke det fordi huden deres er så stygg. JA, HUDEN BLIR STYGG AV SÅNT KLIN! De vet jo knapt åssen huden deres ser ut egentlig. Lar jo ikke huden puste.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #10 Skrevet 10. november 2008 bruker det samme som innleggeren...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #11 Skrevet 10. november 2008 Jeg sminker meg ikke til hverdags. Til fest kan jeg finne på å ta på litt kajal og mascara, men ikke mer. Hver 8 uke farger jeg vippene.
Kaffemocca Skrevet 10. november 2008 #12 Skrevet 10. november 2008 Bruker mascara, strek,øyenskygge og pudder til hverdags, litt mer til fest og gjerne litt mørkere farger..
Gjest Skrevet 10. november 2008 #13 Skrevet 10. november 2008 Omtrent som deg når det er jobbedag eller jeg skal noe og ikke noe sminke eller bare mineralpudder når jeg bare er hjemme.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #14 Skrevet 10. november 2008 Bruker minst mulig fordi jeg blir seende ut som en tomat hvis jeg bruker sminke til hverdags, har prøvd det meste også sånt som skal være for allergikere men det hjelper ikke.
Gjest Skrevet 10. november 2008 #16 Skrevet 10. november 2008 Kanebo eller mineralpudder, mascara og eyeliner. Og lipgloss av og til.
ScaryMama Skrevet 10. november 2008 #17 Skrevet 10. november 2008 Jeg bruker kun mascara og ysl touche eclat til vanlig. På fest kliner jeg på litt farge på leppene og rouge. Bruker ALDRI foundation el i ansiktet, kjennes så ekkelt ut og ser ikke bedre ut med det heller.
Mom2Two Skrevet 10. november 2008 #18 Skrevet 10. november 2008 Bruker kun mascara og eye-liner til hverdags.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #19 Skrevet 10. november 2008 Jeg sminker meg selvom jeg bare skal være hjemme en dag, synes det er litt fint å pynte seg for sambo også Viktig å holde interessen vedlike, spes med stor gravidmage og 14kg ekstra. Litt deilig å føle seg "pen" fordet. Får fortere dårlig selvtillit nå enn ikke gravid, for å si det sånn. Synes det er godt gjort å ikke bruke noesomhelst, men absolutt ikke noe jeg misunner. De fleste av oss ser jo bedre ut med litt sminke da. Men ikke full krigsmaling nei, mer sånn som HI. Og til fest, litt mer av det gode, pluss øyenskygge og rouge.
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 10. november 2008 #20 Skrevet 10. november 2008 jeg bruker mineralpudder, mineral rouge, mineralsolpudder. mascara, eyeliner og lipgloss. ser ikke oversminka ut av den grunn. hvis jeg har tid om morgenen tar jeg ofte på øyenskygge også, elsker å eksperimentere med farger og teknikker. men får stort sett høre at det er fint, så tror ikke det er så ille:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå