moota m storebror&lillebror Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 De fortalte det i bhg når jeg skulle hente ham. Jeg spurte mens jeg dro opp bodyen om det var gått igjennom og de sa nei. Likevel var det blod der, og jeg ringte legevakten når jeg kom i bilen. Da var kl. ca 15.45. Sykepleieren sa at legen skulle ringe meg opp igjen, men at de hadde det litt travelt. Ingen har ringt enda. Hvor bekymret bør jeg være?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Det er mer bakterier i en menneskemunn enn i katt/hunde munner, så jeg ville nok fått stivkrampe til han om han ikke har fått det før. Ring igjen om han fortsatt ikke har ringt tilbake.
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2008 De har ringt opp igjen, men ville ikke gjøre noe. Jeg skulle se det an og ringe imorgen hvis det var veldig rødt eller ble hevelse rundt såret. Synes det høres så rart ut, trodde også man fikk stivkrampesprøyte.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Var det noen barn som hadde bitt ham? Man får vell ikke stivkrampesprøyte av et vell... Ungene biter og klorer hverandre rett som det er, kan vell ikke fly til legen med en gang vell.
Gjest .... ♥ ♥ ♥ .... Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Menneskebitt er farligere enn dyrebitt. Hvis det er mindre enn 3år siden barnet har tatt stivkrampe så trenger h*n ikke ta det nå. (TROR JEG)
*gruffalo* Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Er mer bakterier i menneskebitt, ja. Men så lenge dere har fulgt vanlig vaksinasjonsprogram så trenger han ikke stivkrampesprøyte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå