Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Er i uke 37 og får noe jeg tror kan være veldig vonde kynnere en stund etter samleie. De setter seg liksom i korsryggen og nederst i magen. og når jeg går kjennes det ut som lillemann skal falle rett ut.. De kommer som "kramper" sånn ca et par ganger hvert tiende minutt ellerno og gir seg ikke på mange timer, gjerne et døgn.. Noen flere som har det sånn? Noen som vet grunnen til at de kommer? Noen av krampene er så vonde at jeg nesten tror det er rier..De kommer bare etter samleie, derfor jeg ikke ringer jordmor (skriver kramper, er ikke helt sikker på hvordan kynnere eller rier eller maserier osv kjennes ut, førstegangs;)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Vel, jeg er 32 uker på vei og unngår til dels å ha sex lengre, pga litt "smerter" etter samleie. For å beskrive det sånn, føler jeg meg kjørt Du bør kanskje ringe jordmor allikevel for å være sikker? Å ha sex så sent i svangerskapet kan jo trossalt utløse en fødsel..Men tror d er helt normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå