Gå til innhold

Spørsmål ang billigtester (eggeløsningtest).....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står at 24-36 timer før selve eggeløsninger stiger LH nivået i urinen, da skal du ha sex den dagen og neste 2 dagene...

men viser den ikke positiv eggeløsningsdagen da?? kun 24-36 timer før eggeløsningen? Sånn som idag så har jeg litt smerter i underlivet, kan tyde på eggeløsning, passer med datoen, men testen viser negativ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Kjøpte ei pakke med billigtester, eggløsnings og graviditetstester fra billigtester.dk eller hva det nå er... og anbefaler dem ikke. Når jeg ble gravid, tok jeg fem tester som alle var negative. Lenge etter ikm, og først når jeg bytta til clearblue fikk jeg positivt med en gang. Fikk aldri prøvd eggløsningstestene, men frykter at de er like dårlige.

Skrevet

Ja... det kan hende, men det er så individuelt, for jeg har også hørt mye positivt om dem.. Men det jeg lurer på, uansett hva slags eggeløsning test det er så står det det samme om LH nivået 24-36 timer før eggeløsningen... det jeg lurer på er om den kun vises før selve eggeløsningen, eller om den fortsetter å vise positiv også under selve eggeløsningen....

Skrevet

Jeg fikk aldri positivt utslag på eggløsningstestene til billigtesten, men eggløsning hadde jeg og gravid er jeg.

Graviditetstestene funker, men har dårlig erfaring med EL-testene

Skrevet

Jeg fikk positivt svar på EL testene og fikk positivt svar på grav.testene og ja jeg var gravid, på første forsøk.Så vi er veldig fornøyd med billigtestene!

Skrevet

Akkurat, som sagt det er så individuelt... men får fremdeles ikke svar på spørsmplet mitt... ingen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...