xxxJulianexxx Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Han er liksom tryggheten i livet mitt han. Verdens beste pappa og kjæreste. Jeg kan jo bli sinna på han av og til, men jeg ville ikke byttet han ut for alt i verden. Jeg er helt sikker på at vi to er ment for hverandre. Det er ikke hver dag jeg tenker sånn, men akkurat nå har vi en periode med mye sykdom i nærmeste familie. Da er han verdens beste menneske å ha:o)
Musemor med tre søte små Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Jeg følger opp. Jeg er så glad i mannen min. En fantastisk god, kjærlig og snill mann. En fantastisk far.
xxxJulianexxx Skrevet 10. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2008 mmmm........koselig:o) Jeg håper det er mange som har det sånn som oss.
Musemor med tre søte små Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Ja, ikke sant. Er vi ikke heldige...
xxxJulianexxx Skrevet 10. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2008 Jo vi er veldig heldige:o) Men jeg tror nok det er mange som ikke tenker over hvor godt de egentlig har det.
Musemor med tre søte små Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Og der kom han med en god kopp varm te siden jeg har vondt i halsen, og han kjøpte kake før idag. Bare jeg har antydning til å være syk gjør han alt han kan for at jeg skal føle meg bedre.
Tante Gustava Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Denne følger jeg opp! Selv om jeg innimellom kan være irritert på han, så er han verdens herligste mann og far! Vi har det utrolig godt sammen, med mye latter i hverdagen. Deilig og trygt Gleder meg til vi skal gifte oss til sommeren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå