togutter Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Hvor lenge hadde dere den mens-smerte-vondten dere som har/har hatt den? Har ordentlig mens-smerter, kanskje ikke like vonde som mens-smerter, men kjenner de ofte.. og spesielt om jeg rører og bruker kroppen min mye.. Har dessuten fått urinveisinfeksjon idag, håper ikke dette er skadelig.. er ca 5 uker på vei..
togutter Skrevet 10. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. november 2008 også er det ikke bare sånn mens-smerte-vondt.. virker som magen er helt støl..har av og til litt sånn mageknip øverst i magen..
Mammatil1prøverpånr.2<3 Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Dette vil du nok kjenne hele svangerskapet. Jeg er i uke 24+5 og har det enda til tider... Har du urinveisinfeksjon bør du komme deg til legen å få antibiotika, det er ikke bra å gå med det for babyen!
togutter Skrevet 10. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2008 blir litt fortvilet.. for ringte legekontoret idag og fortalte at jeg hadde UVI, men kontordama "forsto" ikke hvorfor jeg ville ha legetime når jeg bare var 5-6 uker på vei, for det var aaaalt for tidlig.. forklarte nøye at det var pga at jeg tror jeg har UVI. Hun sa jeg måtte ringe når legen min har telefontid.. Slitsomt å bli møtt av sånne når man er litt frustrert og bekymret!
mortilgutt Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Eg hadde ALDRI gitt meg på det!!!!!!!!!!!!!! Det går ikkje an å verta møtt med noko sånt! Eg hadde gått ned og snakka med dei ansikt til ansikt. Sjå då om dei torer avvisa deg!!!
Gjest Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Litt av en legeassistent hu dær:O Håper du har fått time og fått kur for uvi din nå da...d er jo ubehagelig å med...så må du bare stå på resten av svangerskapet og ikke la de motsi deg...d er du som er gravid og ting skal faktisk være på dine premisser!
jea_ Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Hei. Jobber på legekontor selv, kjempe kjedelig for deg å møte slike sekretærer. Jeg putter alltid gravid inn hvis de ønsker tidligere time. Ofte er jo gravide egstelige for abort osv og de har kanskje noen spørsmål osv og ønsker en prat med legen. Ofte får de med seg litt lese stoff osv. Som jeg sier: Det er kun du som er spesialisten på din egen graviditet!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå