Gå til innhold

Gravid og konsert.


Novemberlykke`78

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal på konsert 15. november og har idag 17 dager igjen til termin. Vet jo at den lille i magen hører lyder nå, og tenker en del på at det kanskje kan bli for høyt for babyen. Hørte med jordmor her om dagen, og hun sa at hvis babyen blir veldig urolig under konserten, burde jeg ta en pause.

Er det noen som har noen erfaringer rundt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs kva type konsert det er tenker no eg. Er det ein roleg konsert, så trur eg ikkje barnet blir så uroleg inne i magen. Alt etter korleis du sjølv reagerer på musikken. Slapper du av, slapper barnet av og.

 

Var på konsert i går, men det var ein roleg konsert. Noko musikk av litt meir sving i, og det merkas godt i magen. Og når det var roleg musikk, var og barnet roleg i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på iorn maiden konsert i sommer, og det gik helt fint. forhørte meg med jordmor på forhånd og hun sa det ikke var noe problem, men at jeg trengte ikke å atå rett ved siden av høytalerene liksom..hehe... kos deg på konsert du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre fra andre som har erfaring :) He he he, stå ved siden av høytalerne er nok ikke så aktuelt nei.... Skal i Spektrum, og har sitteplasser. Dette kommer nok til å gå bra ja :)

Takk for tilbakemeld til dere begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt meg på samme konserten, jeg! Har termin 20/11... Tenkte kanskje jeg skulle ta med en pute og legge på magen ;-) Har også sitteplass, helt uaktuelt uten det. Håper på en fin konsert-opplevelse dersom jeg rekker det, da!

Kos deg du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...