Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Det er noe jeg lurer på.. Jeg mener at om jeg kysser en jente, eller en gutt. Så er jeg like utro mot mannen min. Mannen min derimot sier at kyssing med jenter "det er da greit"... Han blir nemlig tent på tanken av at jeg har sex med ei annen jente, så det blir ikke sett på som utroskap fra hans side. Men, jeg derimot.. Skulle mannen min ha hatt sex med en mann, så hadde ikke jeg funnet det tennende i heletatt, og hadde gjort det slutt, på lik linje som om det hadde vært ei jente. Føler at mannen min er ganske normal når det gjelder dette. At det å ha sex med jente, om man er jente, det er greit. Hvorfor er det sånn? Det er jo utroskap på lik linje som om jeg skulle ha hatt meg med en mann..
KaMa Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Kanskje det er sånn fordi han er uerfaren på området. Én ting er fantasi, noe annet når det faktisk skjer. Om han derimot har samme oppfatning etter å ha opplevd det, så syns jeg han høres noe umoden ut. Da tror han kanskje lesber er lesber for å tilfredsstille heterofile menns fantasier..? Høres i hvert fall ikke ut som han tar homofil kjærlighet og tiltrekning på alvor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå