elikatt -mamma til 4- Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Gubben bruker axe-spray, og jeg klarer ikke lukta!! Klarer ikke gå inn på badet før lenge etter at han har vært der og sprayet seg. Kan ikke forstå den reklamen, og hvor fantastisk det skal lukte! Han får faktisk ikke komme nær meg før det verste har dunstet fra seg! :-) Er det noen som i det hele tatt liker den lukta??
kleine Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Nei, den er grusom:( uff for en billig møkka lukt:/ min mening:)
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Utrolig merkelig at han bruker den hvis du ikke liker den... Er jo du som skal kose og snuse på han:)
Yarn Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Hehe, kanskje han skal få en godlukt som DU liker til jul? Jeg kan heller ikke like den lukta, nei..
elikatt -mamma til 4- Skrevet 10. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2008 Julegave var en glimrede ide, jeg innser at jeg må ta affære selv og ordne opp i dette! :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå