alexmommytobe Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 jeg har vondt akkurat som om jeg har blåmerke midt mellom navelen og brystbeinet... men det er ikke noe blåmerke som jeg kan se... er det mulig å få blåmerke på innsiden av livmoren siden babyen ligger og trykker med baken opp der? er det flere som har vondt der? eller har hørt om dette fra andre?
LoveLoveLove Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Jeg har også sviende vondt der du beskriver......Jeg går bare å venter på at hude skal sprekke og at det kommer et strekkmerke der, men vet ikke om dette er årsaken. Har ikke fått noen strekkmerker enda, men magen er som et trommeskinn så det er vel bare et tidsspørsmål tenker jeg (skrekk og gru). Er forresten 30+5 i dag. Min guttebass ligger også med rygg og hode i dette området.
eiko Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 jeg har også av og til sånn sviende følelse mellom navlen og brystbenet:/ er det fordi huden "strekkes" tro??
Live_79 Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Hei der! Jeg skjønner hva du mener og har det samme selv like over navleområdet. Føles som blåmerke på innsiden liksom. Har ikke spesielt stram eller sviende hud, er bare ømt liksom. Har tenkt at lillegutt bare har tatt noen skikkelige karatespark akkurat der
alexmommytobe Skrevet 11. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2008 tror ikke det er strekkmerke på gang... har ikke spesielt stram hud eller svie i huden, det er mer som om det ligger under huden.. vanskelig å forklare... men det er nok som du sier, sikkert babyen som har tatt noen skikkelige kraft spark i den rettningen... takk for svar!
therelia Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Jeg og svir grådig for tiden mellom navlen og brystbeinet. Går liksom oppover fødselstreken.. Har hatt piercing i navlen.Vet ikke om det har noe med det å gjøre,men det er veldig ubehagelig. Ingen som vet hva det kommer av? Jeg har ikke strekkmerker heller, føler ikke at det kommer heller. Har vært flink å smøre meg med olje og kremer siden dag 1.
en av hver Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Jepp, holder på å dø. Men det er liksom oppå magen da, og litt mer over på høyre side. Det svir/brenner i huden, og ribbenet under er vondt også. Merker at følelsen i huden er nedsatt der. Det hjelper litt å ta på, men det er samtidig vondt å ta på.. Det var litt sånn sist og, så det går vel over. Og jeg fikk ikke strekkmerker av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå