Gå til innhold

potte tett i nesa!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det flere som har blitt tette etterhvert som de kommer ut i svangerskapet? jeg hadde det sånn i forje svangerskap oxo, men ikke så kraftig.. går rundt og er konstant andpusten,nesa er helt tett hele tia, og har så problemer med og sove om natta! snorker og grynter værre enn vært jo! :-s sambo syns jo forsåvidt det er litt artig og mobbe den lille grynta si,men jeg syns det bare er slitsomt j!! har fått en sånn saltvanns spray for gravide,men den funker jo nesten ikke!! noe forslag folkens..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på apoteket å spørr etter migrenestift..(50kr) gni den på nesa (ikke for tett inntil øynene..er mentol). Hjelper litt hvert fall. Jeg er avhengig av otrivin nesespray.. men måtte slutte da jeg ble gravid. Håpløst.. men migrenestiften funker litt hvert fall.. sammen med saltvann nesespray.. den som er rød men en +.

Skrevet

da skal j prøve den!! bruker alt den saltvanns sprayen, men den funker bare litt... :-s men takk for tips!! skal virkelig prøve den altså!!;)

Skrevet

den funker hvert fall litt bedre:) gnir den litt på tinningen og over neseborene. Hodet blir nedkjølt, og du puster mentol! Jeg får hvert fall være litt i fred når jeg skal sove! Den er ganske sterk. Trikset er å ikke ha på for mye. merker liksom ikke noe med en gang.. ikke ta på mer da.. kjenner det etter litt:) hvis ikke så kommer tårene;)

Skrevet

Hei

Jeg har det på samme måte! Helt tett! I tillegg så har jeg allergi som jeg føler har blitt verre. Jeg har ikke sjans å la være å bruke otrivin, får ikke sove hvis ikke jeg bruker det.

Jeg har hørt at akupunktur ka hjelpe og skal bestille time idag. Lurer på om jeg slipper unna med kun egenandel eller om jeg må betale i bøtter og spann, det har jeg ikke råd til.

Skrevet

zymelin nesespray mener jeg å huske fra sist gang at kan brukes under graviditet

Skrevet

mentolatumsalve under nesa hjelper også ganske bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...