Gå til innhold

Samboeren skal feire "voksenbursdag" hos foreldrene sine...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja det er det han kalte det! Blir 25 år.. Det var svigermor (som er ei kjempe dame) som hadde kommet opp med den glimrende ideen at hun skulle be inn hele familien til feiring. Altså over 30 stk, tanter, onkler kusiner og fettere med følge osv... Samboer svarte ja uten at han egentlig trengte det, for hun var i full sving med å invitere alt..

Det jeg reagerer på er at jeg synes hun tar fra meg min "rolle" Føler at vi fremdeles blir sett på som unger og at vi ikke klarer å ordne til selv.. Spurte hva jeg skulle hjelpe til med og hvilken kaker jeg skulle bake, men det skulle hun ordne. sa jeg ville gjerne bidra, men det ville hun ikke... Vi har vært sammen i 5 år og han har god kontakt med min mamma og hennes samboer (har ikke større familie) og synes også det er veldig sårt at de ikke er bedt. Er ikke dette litt for teit? Nå klager svigermor på at hun ikke har plass til alle hun har bedt og tør derfor ikke nevne mamma og samboeren...

Sikkert et uinterresant innlegg men måtte bare få det ut... Får arrangere "barnebursdag" for ham jeg da... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du reagerer!

Her i gården driver hans familie og inviterer han på ferier uten at jeg, samboer, og ungene får være med!....

Hva synes du om det? Jeg synes det er veldig drøyt og vet ikke hvordan jeg skal håndtere det. Samboeren min er ikke moden nok til å se problemet eller ta det opp med foreldrene sine heller, har jeg inntrykk av.

Skrevet

uff ikke noe særlig... noen ganger kan det virke som om mannfolk aldri blir voksne...

Skrevet

Anonym 15:36, skjønner ikke innlegget. Familien til hvem inviterer hvem på ferier uten at du, samboeren din og ungene får være med? Høres ut som du har to kjærester!

Skrevet

Skjønner godt at du reagerer, for selv om det sikkert er aldri så godt ment, så overkjører hun jo dere.

Dersom det er mange slike episoder, så kan kanskje samboeren din snakke med henne om det? Det er mange slike svigermødre der ute, jeg kjenner en selv. ;-)

Skrevet

Har bare en kjæreste og samboer, he-he. Foreldrene til samboer inviterer bare ham med på ferieturer. Så skal liksom jeg og ungene sitte hjemme, og være like blide, mens han ferierer med foreldrene sine. Kan legge til at ingen spør meg på forhånd om det er ok. De bare tar seg til rette uten tanke for at det kan spolere våre elelr mine planer...

Skrevet

Må være slitsomt med en samboer som ikke tør si hva han mener eller stå for det! Eller synes han det er helt greit?

Skrevet

Han sier ingenting... Tror kanskje at han ikke tør.

Til HI: var ikke meningen å overta tråden din. Men det du skrev fikk meg rett og slett til å tenke på egne erfaringer. Har aldri kommet på at jeg kunne skrive om de her inne. Vil vel helst bare prøve å glemme hele greia. Inntil neste gang de skal på tur...

Skrevet

"Uten at jeg, samboer, og ungene får være med"? Det er vel greit å dra på ferie uten at alle dere er med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...