Gå til innhold

Dunpose når de er over året?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte den store Odenvalder dunposen for at vi kunne bruke den lenge... men har nå tenkt litt. Bruker man egentlig dunpose når barna blir større? Bruker man ikke da bare parkdress, og evnt pledd over dem i vogna eller? Førstegangs vet dere;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte dunposen til han var 2,5år og da sluttet han å sove. Bedre med god og varm pose, enn en stiv, møkkete parkdress som han har lekt i ute veit du...

Skrevet

Var bare redd de ikke har ro i rompa til å sitte i en pose.

Skrevet

Han bruker ikke posen når vi triller til lekeplassen og slikt, men når han sover ute i vogna på formiddagen så er det mye mer behagelig å ha et tynt lag med inneklær og dunpose enn å sove i parkdress og teppe.

Så her skal småen få beholde posen sin til han er ferdig med å sove på formiddagen.

Skrevet

Jeg bruker enda pose til min 2 åring. Både når han sover ute i vogna, men av og til også når vi triller. Dette fordi det er stor forskjell på å sitte i ro i vogna kontra å leke. Tror det er ganske kaldt å sitte uten noen ting i vogna i minusgrader selv med vinterdress.

Skrevet

Bruker pose helt til de er ferdig å sove på dagen =)) Og skal vi bare ned til naboen hender det nok at vi setter han i vogna og i posen med lue og jakke på...

Jobber i bhg og der har alle poser som de sover i =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...