Gå til innhold

Flaskesterilisator?? Hvor kan jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette? Begynner å bli lei av å ha den største gryta jeg har stående framme konstant, og skal på reise snart og trenger et sted å sterilisere flasker da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste barne-utstyrs foretninger fører den slags....anbefaler micro-ovn sterilisator, lett, og veldig grei å ha med på tur, de fleste steder er det tilgjengelig micro.

Mye tryggere også siden det å koke flasker er en risiko hvis man glemmer av gryta, selv smeltet en flaske en gang....og da dra jeg dagen etter å kjøpte en Avent sterilisator....

Skrevet

Jeg kjøpte mikrosterilisator på Happyland på Svinesund. Den kostet 99, men var på tilbud så jeg betalte en femtilapp - svenske kroner!! Billig, og Avent-flaskene passer utmerket i denne.

Skrevet

Hva om jeg ikke har micro? Det finnes elektriske og gjør det ikke? Noen som har det?

Skrevet

Jeg har en elektrisk avent-dingseboms som steriliserer 6 flasker av gangen uten bruk av micro. Mest nyttige jeg kjøpte hele det første året jeg hadde baby:) oppbevarte flaskene i den også, siden det føltes som det reneste:)

Husker ikke hva den kostet. 5-600, rundt der.Ganske svær da, så ikke noe for et hybelkjøkken.

Skrevet

Hvor kjøpte du denne?

Skrevet

På barnas hus, men de fleste steder som har barneutstyr har disse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...