Gå til innhold

Vanskelig med navn!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Nå er det fire dager til termin max tre uker til vi har jenta vår her, men vi har ikke klart å finne navn enda. Synest dette er veldig vanskelig!!!

Vi har noen navn som vi er enige om da: Linnea, Marlene og Pernille.

Men føler liksom ikke at vi har funnet det rette navnet hvis dere skjønner! Noen andre som har det slik? Forslag til jentenavn taes imot med stor takk:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har det på akkurat samme måte,hvis det er noe trøst da. Vi har noen få navn å velge mellom,men føler ikke at vi har funnet det helt riktige navnet. Det begynner å haste litt nå. Vil ikke at vi skal kalle henne mini for alltid heller.

Vi mottar og gjerne forslag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter en liten gutt og greier heller ikke finne navn. Hadde aldri trodd det skulle være så vanskelig! Tar gjerne imot forslag :-) Synes jente navnene deres var nydelige alle 3...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi sliter med å finne navn vi og.. det var ikke like vanskelig sist syns jeg...men nå er det jo klin umulig...virker sånn ihvertfall..det må jo liksom harmonere lit med navnet til førstejenta vår syns jeg...ikke lett..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

 

Eg synest navnet linnea er nydelig:-) .

 

Eg har heldigvis ikke hatt det problemet med navnevalg.. sønnen min fant eg fort ut skulle hete petter-andrè.. lenge før han ble fødd..

Nå ble eg og sambo enige om Thea Juliana før vi visste kjønnet(eg hadde jo min følelse da som mødre flest.. hehe..)

Håper jo at hun passer til det når hun kommer ut..

P-A passet kjempegodt:-) Han hadde ikke passet med noe annet navn.. hehe...

 

Dere må jo bare ta den tiden dere trenger på å finne navn...

Min stebror og samboeren fikk nett en gutt, og de brukte faktisk 3 uker på å bestemme seg for navn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var to fine navn ja!:o) Heldig du som har det klart! Heller litt mer mot Linnea enn de to andre vi har på listen, men det kommer vel etterhvert. Og er uansett mye enklere å finne navn når vi ser henne.....Bare hun kunne komme snart!!!!!!:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, sliter vi og. Venter gutt og synes ikke det er mulig å finne noen fine guttenavn. I tillegg er vi så tilfredse med storesøster sitt navn at det er vanskelig å finne noe som passer til det.

 

Alle guttenavn som er litt fine er liksom brukt så mye sånn som lucas, kristoffer etc.

 

Har funnet ett da, syntes det i førsten var litt harry og forbinder det kanskje med feil personer med synes egentlig at det er ganske fint nå, så veldig usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pernille er jo et fantastisk navn da! Har ei på 6 år som kler det godt:)

Tror det er lettere når man har barnet foran seg, da faller det gjere på plass, om man allerede har noen navn man liker. La det gå noen dager og se det litt ann. Har snakket med noen som har forhastet seg litt med valget, og angret litt etterpå.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!! Veldig vanskelig med navn. Vi vet ikke kjønnet på den lille i magen, så vi må liksom finne på både guttenavn og jentenavn. Sliter mest med gutt. Alle navnene jeg synes er fine, er liksom opptatt. Vi skal bruke begge etternavnene, så vi må ha ett enkelt fornavn. Men vi har fortsatt litt tid på oss, har bare 16 dager igjen til termin, he he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...