Happilyeverafter<3 Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Er det noen som vet om en side der jeg kan se bilde av atopisk eksem? Jeg lurer på om det er det datteren vår har:( Har smurt mye med A-krem, og hun har blitt bedre. Hun hadde lyse røde flekker med mye tørr hud før, nå er det så vidt du kan se det. Kan de små i så fall vokse av seg atopisk eksem?? Stakkar lille om hun skal bli plaget av dette resten av livet:(
Mamsen og lillegutt Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 http://images.google.no/images?rlz=1C1GGLS_noNO300&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=atopisk%20eksem&um=1&sa=N&tab=wi
Gjest Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 http://www.helsenytt.no/artikler/atopisk_eksem.htm Her er en side hvor du kan lese om det, ellers kan du søke på google bilder på atopisk eksem og få opp litt bilder. Høres ut som hos gutten min, slik du beskriver. Han har fått påvist atopisk eksem. Dette er også noe man kan vokse av seg ja, jeg gjorde det. Var plaget da jeg var yngre. Men sliter fortsatt i perioder hvor det er ekstra kaldt ute osv.
Happilyeverafter<3 Skrevet 10. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2008 Leser mye om at det klør mye, det virker ikke som om jenta vår merker at hun har det engang. Hun er 18 mnd, og stor nok til å klø hvis det skulle plage henne. "Må" atopisk eksem klø? Så flere av bildene vist vedig røde merker, på jenta vår er det så vidt du kan se at det er rødt, mest tør hud i flekker egentlig. Noen med erfaring som vet om det også kan være atopisk eksem?
marlen84 Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Jeg hadde atopisk eksem fra jeg var baby til ca 12 år..så jeg vokste det av meg. Men jeg husker det som tørre røde flekker, og noen ganger hadde jeg det over hele armen min. Det klødde noe så sinnsykt og måtte gå med bandasje over armene mine tilslutt så jeg ikke skulle klø for da ble det bare verre. Vet ikke om man kan ha det uten at det klør da. Det var jo ikke sånn at det klødde hele tiden, men noen dager var verre enn andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå