Gå til innhold

*KiNaRiAd*EngelenAileen*

*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen!

Håper ikke det gjorde noe at jeg lagde en egen tråd?

Jeg må virkelig si at du er utrolig sterk, alt det du har gjennomgått! Skjønner utrolig godt at du savner hu masse, det sier seg jo selv. Du har jo mistet ditt kjære lille dyrbare barn.. Hadde man bare kunne gjort hva som helst for å få hu tilbake.. Hu sitter nok å ser på dere vær dag:o)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei!

Det er helt i orden det vettu:-)

Jeg er ikke spesielt sterk kan jeg love deg...Kanskje fremstår jeg sånn, for andre som ikke har vært i samme situsjon. Men jeg gjør bare det jeg må gjøre for ikke å gå til grunne egentlig. En handler veldig på autopilot, går rundt i en liten boble og skjønner absolutt ikke at verden bare kan gå videre...Men det gjør den, verden er brutal.

Og vi er veldig heldige, vi har to friske barn som holder oss gående og oppe:-) To små som krever sitt, både på den ene og den andre måten. Akkurat nå ønsker de seg mest av alt en liten baby til.

For som eldste sier, "vi må få en to babyer vi, for Aileen døde". Logisk nok for en som ikke er fylt 4 år enda.. :-)

Jeg TROR av hele hjerte mitt at hun kan se oss:-) At hun vet at vi prater om henne hver eneste dag, at vi tenker på henne, savner henne. At vi gråter og savner henne.

Jeg TROR av hele mitt hjerte at hun kan se at jeg er stolt av henne, at jeg kan minnes alt det fine, at jeg husker hvordan det var å se henne for første ang, holde henne, nusse på henne og bare se på henne.

Oi, ble langt dette, men når jeg begynner å skrive om lillejenta klarer jeg bare ikke stoppe, jeg elsker å snakke om henne :-)

Klem

Skrevet

Hei igjen:)

Koselig at du svarte!

Du virker ihvertfall veldig sterk, men skjønner jo på en annen måte at du kansje ikke er det. Er jo utrolig tøft for dere. Jeg hadde kansje skjønt deg enda mer om jeg hadde vært i samme situasjon.

Ja, dere kan jo ikke akkurat stoppe opp heller. Selvom man noen ganger kansje vil det. Som du sier har dere jo to friske barn som trenger dere. Og som trenger å snakke om lillesøster:o) Ja kjempe logisk av en som ikke er så gammel!

Hvordan har de reagert på at Aileen ble borte? Du må bare si ifra om du ikke vil fortelle alt, det har jeg full forståelse for:o)

Jeg vet hu ser dere og at dere er stolte av henne. Hu er utrolig heldig som har foreldre som dere, og ikke minst to storesøsken hu er glad i! Dere har nok mange fine minner fra de få dagene dere fikk ha henne.

Skjønner KJEMPE godt at du kan skrive masse om Aileen, hu var sikkert kjempe nydelig:o)

Om du har msn, kan du ikke legge meg til da?:) [email protected]

Klem

Skrevet

Hei hei :-)

Har ikke fått til msn på pc `en enda, så kan ikke legge deg til enda hvertfall...

Ungene spør mye om Aileen, lurer på hvor hun er og når un kommer tilbake. De har vel begynt å forstå at hun ikke kommer tilbake nå.

Skulle ønske jeg kunne ta vekk savnet dems da, for ser på dem at de tenker mye på det som har skjedd og at de er preget av det. ... De våkner på natten (spesielt hun eldste på snart 4 år) og lurer på hvorfor legene ikke kunne reparere hjertet til Aileen og om hun er syk.. Så det er MYE som foregår oppe i små hoder...

Ser du har prøvd å bli gravid legne.... Krysser fingrerne for at dere får full klaff snart :-D

Kommer nok bilde av Aileen på profilen min etterhvert...

Skrevet

Tittei:o)

Okei, da så! Hehe!

Kan tenke meg de spør mye om Aileen ja, små barn er jo sånn. Ting tar nok litt tid for de å forstå at henne virkelig ikke kommer tilbake. Skjønner godt at du kunne ønske å ta bort savnet dems. Uff, hørtes ikke noe moro ut at hu våkner og lurer på det. Men skjønner igrunn at hu lurer også..

Jepp, vi har prøvd LENGE.. Mye min egen feil, for har ikke vært hos legen. Men er vel det at jeg er redd for å få beskjeden om at jeg ikke kan blir gravid eller noe.. MEN nå har jeg ikke hatt mensen siden september, negative tester, så kommer den ikke denne uka skal jeg til legen:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...