Tigerlily79 Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Jeg lurer på om jeg jkjenner livmoren eller ikke. Kjenner liksom noe som er litt hardere nederst i magen, og som begynner å forsvinne innover ca 3-4 cm nedenfor navlen. Er dette livmoren? Og er det normalt at den er der i uke 17 (17+3)? (Har vistnok navelen høyt oppe, ifølge sambo)
snartentil:) Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Hei! Jeg leste i dag at i uke 17 skal livmoren ha kommet opp til 2 fingerbredder nedenfor livmoren, så det kan stemme ganske godt at det er den du kjenner! Selv sliter jeg med å kjenne hva som er slutt på livmor og begynnelse på magemuskler (selv om jeg ikke engang visste jeg hadde magemuskler...). Jeg er 17+0 i dag.
Plutselig_gravid Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Jeg er andregangs og har problemer med å kjenne toppen av livmoren jeg også. Kjenner toppen om jeg har kynnere:) I uke 17 rakk livmoren meg til en cm under navlen. (jordmor som fant ut det) Veldig individuelt det der. Med førstemann var nemlig livmoren min over navlen i uke 17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå