Gå til innhold

Ja da er jeg 28 uker på vei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

da skal jeg vel over i 3 trimester da...oi det blir rart...synes jeg har vært her så lenge..har lissom blitt vandt til det. Men blir godt å være på slutten nå...nå all spenningen begynner synes jeg:)) Ikke mye å handle inn heller, småting... men blir koselig å sette sammen lekegrind og seng med sengehimmel osv...men vil ikke gjøre det før i desember...sånn at ventetiden ikke blir så lang.

Har termin 5 februar...men blir mest sannsynlig planlagt keisersnitt i slutten av januar. hadde alvorlig svangerskapsforgiftning og fødselsangst forrige gang som endte i haste ks. og pga fødselsangst så blir det mest sannsynlig ks denne gang også..har ikke bestemt meg..men ser ut til å helle den veien... har vært til mange samtaler gjennom hele svangerskapet pga min angst...så jeg skulle få velge dette selv nå.

Synes ellers at jeg er i en fin tid i svangerskapet nå..ikke så mange plager...er jo tungpustet, har bekkenløsning(mer og mer) og litt halsbrann...men utover det så går ting greit..:)

Ønsker dere andre lykke til her inne:O)

farvel farvel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Hopper snart etter, jeg har tetmin 8.feb:)

Skrevet

Samme termin som meg, du jo! Morsomt! Skal på 3D ul i morgen. Da får jeg kanskje bekreftet om det virkelig ER ei jente der inne (legen turte ikke si med sikkerhet i uke 19). Tungpustet, bekkenplager.. Kjenner meg igjen, ja. Har også hatt en del isjas, kramper og ryggplager i tillegg. Har vært 40% sykmeldt pga dette i 14 dager, men har tenkt å prøve 100% igjen fra neste uke fordi jeg føler meg litt bedre nå. Men irriterende når kroppen ikke klarer det den gjorde med letthet før! Jaja. Da hopper vi over i 3. trimester, vi da. :-D

Skrevet

Åh, heldiggriser !=P

Jeg er nesten lei av å være gravid.. =P Gleder meg sånn til lille jenta kommer! Meen er bare 25 uker (i morgen), så jeg får nok smøre meg med tålmodighet en stund til...

Lykke til videre på ferden! =)

Skrevet

hvilket sykehus skal du føde på, "har spire i magen min"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...