ambroxia Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Hei! Er i uke 19 nå, å har kjent litt spark hver dag, men fra igår har det vært så å si ingenting . Kan det være at babyen ligger litt anderledes eller noe sånt? Eller er dette grunn til bekymring? Har ingen jordmor å ringe til, bare min lege evt....
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Det kan hende barnet ligger med ryggen utover og sparker bakover, da kjenner du de ikke. Husk "baby" turner rundt inni der enda og har god plass å boltre seg på.
ambroxia Skrevet 10. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2008 Den har begynt å sparke igjen så da var det ingen fare
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Men jeg henger meg på her og spør med min bekymring jeg også! Var på UL på fredag, og da var kompis veldig laidback og rolig... Jordmor "dyttet" han og forsøkte å få han i litt liv, men neida, han tok livet med veldig ro. Men jeg har stort sett kjent "boblende" liv hver eneste dag, og stadig mer på kveldene. Men siden fredag har det vært lite eller ingen ting...Lite = les tror jeg har kjent en "boble" her eller der.. Er det farlig, eller når skal man bli bekymra? Vet dette spørsmålet er stilt mange ganger før, men de som har lyst kan kanskje svare meg?
2flottebarn;) Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Jeg er også i uke 19, med nr 2. Tenkte at jeg skulle kjenne tydelig liv mye tidligere enn sist (da var jeg noenogtjue uker på vei når jeg kjente liv tydelig). Går også og bekymrer meg litt og gleder meg veldig til den ordinære ultralyden som kommer snart. Kjenner jo noen gang vage bevegelser som jeg tror er babyen, men det er jo så vanskelig å vite. Men det er vel ikke før etter uke 24 at man skal kjenne liv hver dag for ikke å bekymre seg. Flere med nr 2 som ikke er sikker på om de kjenner liv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå