Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin kjole..................hvis man har kropp til den, noe jeg ikke har;-/

Skrevet

Likte den ikke så godt. Ble litt urolig fordi overdelen og underdelen konkurrerer.

Skrevet

Ikke helt min stil.

Skrevet

Den var utrolig fin!! Vil på ball jeg og! Hehe..

Ser det er litt ulike oppfatninger her. Tydeligvis en enten/eller kjole! Men tror jeg liker den altså.. Hmm.

Skrevet

Har du kropp som hun på bildet så GO FOR IT!

Syntes den var veldig fin, men har du ikke høy slank modell kropp i den kjolen der, kan du fort ende opp med å se ut som en stor sort bløtekake..

;)

Skrevet

Hehe, er 168 og veier 54 kg.. (Oppgir dette KUN for at du kan si hva du mener. Har jo ikke mulighet til å prøve kjolen, så da vil jeg gjerne vite hva du mener..) Bør ikke bli altfor bløtkake da?? Ser poenget ditt! ;)

Skrevet

Denne kjolen likte jeg kjempe godt! Hadde kjøpt den selv jeg hadde jeg hatt pupper til å gå med tube topp! :P er ca like høy og slank som deg. Selv om jeg ikke nødvendigvis synst at en trenger å være så veldig høy og slank for å være fin i denne kjolen heller! Du blir sikkert kjempe fin i den:)

Skrevet

Jeg synes den var for dillete, og så var det litt for mye pupper og lår synlig for et julebord på mannens jobb.. Den så rett og slett litt billig ut.

Skrevet

Du ser jo ikke kløfta. Og kjolen går jo nesten til knærne! Pupper og lår?? Tror vi har litt ulike definisjoner på hva det er gitt.. (ikke negativt ment, setter pris på alles syn!)

Skrevet

Pupper og lår?? Billig?? hehe:)

Den var lekker. Og når det først er julebord så skal man jammen få pynte seg! En kvinnelig kjole. Syns du skal satse på den.

Skrevet

Da er du høy og slank vettu hottentott :)

Du blir nok kjempeflott! Stas for mannen din å ha med en flott dame til julebordet og! Så gøy :) KOS DERE!

Skrevet

Den var fin! hehe.. såg iallefall ikke billig ut! helt vanlig kjole å ha på julebord det der vel?

Skrevet

Jeg mente billig som i at den så veldig "Ellos" ut.. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det..

Skrevet

Ikke på mannen min sin jobb sitt julebord, og om mulig enda mindre på min jobb sitt julebord.

Men det er at du selv liker den som teller.

Skrevet

Synes den var kjempefin.

Hadde kropp til den frem til for 2 år siden ... etter den tid har jeg vært gravid nesten hele tiden (eller nettopp født) så jeg tviler på at jeg noengang kommer til å kunne bruke noe slikt igjen :-(

Heldig du som kan kle deg sånn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...