Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Han har null sexlyst etter at han begynte på disse pillene. Har prøvd flere slag, så tror ikke det er noen vits å bytte type. Noen som har noen tips til å få fart på sexlivet med disse pillene på slep? Eller må vi rett og slett bare vente til han slutter på pillene? Hilsen desperat.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Men er det depresjonen eller pillene som tar bort sexlysten? Veldig vanlig at man mister sexlysten når man er deprimert. Men klart, antidepressiva legger jo lokk på følelsene, både de vonde og dessverre også de gode følelsene, så mulig det er medisinen som er hovedproblemet. Bivirkninger av medisiner pleier å avta med tiden. Jeg vet ikke hvor lenge han har gått på akkurat denne typen antidepressiva, men bivirkningene pleier å avta etter et par mnd med de fleste medisiner.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Joda, det hjelper å bytte type! Finne deg en som ikke bruker piller...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 stemmer at disse pillene dreper alt følelsesliv ja... på meg virket det også sånn
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 graviditet har samme effekt på meg
Matildesnusk + lille ups Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Hvor lenge har han gått på pillene? Jeg sleit også med null lyst da jeg starta med medisin, og det varte dessverre ganske lenge. Kanskje opp til ett år. Men så, etter som jeg fikk det bedre, så kom lysta tilbake. Snakk med hverandre, og støtt han så godt du kan. Det blir bedre igjen! :-)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Tusen takk for svar Han har gått på antidepressiva i 8-9 mnd nå, og det er fortsatt like dødt. Han sier selv han er litt usikker på om det kun skyldes pillene, eller om depresjonen bidrar. Han sier han har lyst på sex innimellom, men det skjer liksom ikke noe der nede. Så noe er vi sikre på at pillene bidrar til. Er det noe vi kan gjøre for å få fart på sexen selv om han går på disse pillene? Eller må det bare gå sin gang? Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå