aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Er akkurat 38 uker i dag..har kjent litt på murringer de siste dagene, men ganske svake. I dag har de vært ganske så sterk og kommer med jevne mellomrom. De er der nesten hele tiden, men innimellom øker de i styrke. Kan en gå slik i ukesvis før fødsel eller er det rier? Ble satt i gang sist så jeg har ikke erfaring med hvordan det starter av seg selv. Noen som vet?
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Jeg har hatt mye mensmurringer siste ukene. Noen dager mye, andre dager nesten ingenting. Mest på natten egentlig... Men her har det ikke skjedd noenting enda! 9 dager til termin i dag... Er vel bare kroppen som modnes ved disse mensmurringene ettersom jeg har skjønt... men det er jo bra det også da:)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 10. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2008 Ja, vi får se det positive i det:-)
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Heisann:-) Eg spurte doktoren min her om dagen når eg var på kontroll(er 40+1) fordi eg har hatt veldig mye murringer siste ukene, men han sa at det var helt normalt... det er babyen som ligger å vrir seg og er bort noe greier som utsløser murringen.. (ehh.. hehe.. eg har glemt hva han kalte det) Eg er annengangs og begynner å bli VELDIG overfødeklar.. Har egentlig lyst å presse babyen ut nå:-p Så ble litt lei meg når han sa at det ikke hadde noe med fødselen å gjør... Med min første fikk eg ikke sånne riemurring før vannet gikk 6 timer før fødsel.. Da gikk det ikke lang tid fra murringen ble til menssmerter, og opp til rier.. Så du merker veldig godt om noe er på gang.. Kjenner du at murringen går baki ryggen, så er det vel grunn og glede/grue seg over at noe skjer.. :-) Håper det ikke var for dumt forklart:-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 10. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2008 Neida, det var ikke dumt forklart:-) Jeg skal ikke klage siden jeg har 16 dager igjen til termin, men er så drittlei likevel..Kjenner faktisk at murringen går baki ryggen, men nå kjenner jeg ingenting:-( så det er nok som legen din sa. Jaja, lykke til til oss, en ting er sikkert og det er at babyen kommer før eller siden:-) Fødte du før eller etter termin sist?
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 ja eg hadde mye murringer baki korsryggen og var jo sikker på at nå endelig...men nei.. Med førstemann fødde eg i uke 38, så hadde jo et håp om det samme denne gangen og! Men må nok bare smøre meg md tålmodighet! :-) de sa på føden at var ikke babyen kommet til termindatoen, neste tirsdag, så ville de starte fødselen! Syns det er litt kjipt eg! Er lixom noe md den spenningen når fødselen starter selv! Vi får bare håpe desse babyene våre vet hvor veien ut er og at de finner den snart:-) Lykke til videre i svangerskapet:-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 10. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2008 Takk:-) Lykke til du også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå