Ksenia & Anjem Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Sliter med lillegutt på straks 10 mnd..Han er såå glad i mammaen sin og begynner og gråte bare jeg går ut av rommet. Jeg begynner jobb på fredag så skulle gjerne begyne å kjøre han inn snart, men dagmammaen er skeptisk siden han er så utrygg. Jeg tror ikke det går uten at han begynner å gråte, det blir vanskelig. Han begynte i begynnelsen av måneden, men vi har bare vært der noen timer hver dag. Jeg hadde tenkt å dra litt fra han i dag, men nå er han dessverre syk. Så han er hjemme med meg..Noen tips til hva som kan bedre ting litt? Brae hoppe i det?
Ksenia & Anjem Skrevet 10. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. november 2008 Ingen gode råd til meg? Er ikke så lett når han er så liten..Eldste var 2 år og da skjønner de litt mere..
iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Hei !! Nå vet ikke jeg hva du mener er rett og galt å gjøre da... Men da jeg jobbet som dagmamma i et par måneder passa jeg en gutt på 11 mnd. Han gråt de første dagene - men det gikk over så fort han fikk noe å leke med/ noe annet å "tenke på" . . . Foreldrene gikk, selvom det sikkert var tøft for de å forlate sitt gråtende barn. men de visste jo også da at det gikk fort over igjen... Gråter minsten din lenge etter at du har gått da ? Er jo en helt naturlig ting at de gråter når mammaen går - men går jo også veldig fort over...som regel !! Lykke til med tilvenninga !!
Ksenia & Anjem Skrevet 10. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2008 Jeg har ikke prøvd å gå fra han enda...Han har begynt å gråte i 11 tiden, men jeg vet han er trøtt da..Er egentlig dagmamma som er skeptisk, men jeg mener vi må bare prøve at jeg er litt borte nå..Kan jo hende det går kjempefint.
agent007 Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Ja tenker også at du må prøve å gå litt fra han nå. Er jo ikke lenge til fredag.. Han gråter nok når du går men forhåpentligvis så gir han seg fort. Uff er så vondt å gå fra dem når de gråter - mammahjertet har vondt da.. Lykke til!
Ksenia & Anjem Skrevet 10. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2008 I værste fall kan jo samboer være der litt ekstra om morgningene, han begynner jo sent på jobb
agent007 Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Ja kanskje det er bedre dersom han leverer han. Har pappaen prøvd å være der alene med han? Kanskje det går bedre siden han er så mammagutt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå