Gå til innhold

Ugl@!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei=)

Tenkte å sende deg en PM, men jeg kommer meg ikke inn på Din egen side.

Lurer bare på noe og det er helt greit om du ikke vil svare. Hvorfor er ikke gutten sin far inn i bildet og hvilken forklaring har du gitt han? Virker han bitter på deg på noen måte og har det gått bra så langt?

Grunnen til jeg spør er at jenta mi på 3 år heller ikke har en far. Han stakk rett etter hun var født og har dessverre endt om som en tung rusmisbruker. Hun har vist liteb interesse for en pappa, men hun har spurt meg ved et par anledninger og da har jeg svart at "jo, du har en pappa, men han bor en annen plass". Den forklaringen har hun foreløpig slått seg til ro med. Men min frykt er jo at hun vil bli bitter og sint på meg og at det å vokse opputen en pappa vil prege henne.

(og innelgget om Danmark var kun for nysgjerrigheten sin del, har ingen planer om dette før iallefall på mange år).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...kan godt svare her.

Kort fortalt så ble jeg som 18åring dopa med rohypnol ute på by`n og mer vet jeg ikke annet enn at jeg ble gravid av det. Trodde det kunne være en annen en først som jeg rota litt rundt med, men det viste seg at det ikke var ham. Var mildt sagt et helvete. Selve hendelsen eller person husker jeg ingenting av....alt er i en tåke rett og slett.

Har prøvd å undersøke litt, men det har ikke ført fram til noe svar.Tok selv på meg skylda for det i lang lang tid siden jeg var noe naiv og uforsiktig, men lagt det bak meg nå og innsett at det ikke er noe mer å tenke på...det skjedde. Jeg elsker sønnen min høyt, men skulle selvsagt ønska at jeg kunne gitt ham et navn på en far.

Skrevet

Så god du er Ugla:o) Og det kom jo noe godt ut av den historien da, nemlig sønnen din:o)

Ble litt rørt jeg....

Skrevet

Det var sterkt! Tror sønnen din klarer seg med deg, jeg. Du virker som en veldig fornuftig og oppegående person etter det jeg har sett her inne.

Håper dere har det godt og at fremtiden er lys for dere alle sammen=)

Ble rørt jeg også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...