Gå til innhold

Nå er Sander født!


Bonnie & Clyde

Anbefalte innlegg

Torsdag ble Sander født! Han ble tatt med keisersnitt grunnet seteleie og størrelse. Han veide 4210 gram ti dager før termin 16. november og jeg priser meg lykkelig over valget.

 

Operasjonen gikk bra og det var en stor opplevelse da han dukket opp over skjermen og ble løftet bort til ansiktet mitt. Mannen min var til stede hele tiden og kunne etter kort tid konstatere at Sander var en frisk pjokk med armer og bein riktig plassert ;-)

 

Vi dro hjem fra sykehuset i går kveld og fikk en litt tøff første natt hjemme. Sander har nok litt vondt i magen og mammas plutselige så store brystvorter er litt vanskelige å få tak i. Regner med dette er normale startvansker som minsker litt etter litt!

 

Det er deilig å være i hus og nå gleder jeg meg til å bli godt kjent med skatten vår. Litt trist å ikke kjenne liv i magen mer, men det er ikke så verst å kunne SE ham sparke heller ;-) Det føles så kort tid siden mannen og jeg lå i senga og tittet på den positive testen. Håper det ikke blir så fryktelig lenge til neste gang...

 

Lykke til, damer! Kos dere med magen og gled dere til å bli mamma!!!

 

 

Stor, stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

Seteleie på deg og ja.

Vi visste ikke om det, så det ble en stooor overaskelse, men fikk presset henne ut...puh... Hun var ikke større enn 3420 g, heldigvis.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...