Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Men er det noen her som av og til kjenner det lukter litt sånn mildt surt fra musa si og faktisk liker lukta? sånn somnå, jeg sitter i bare nattbuksa enda, og det kløde så fælt like ved trusekanten. Jeg klødde meg, (Med hånda ned i trusa) Og kjente en mild surlukt. Synes det lukter godt jeg. Er det flere som "liker" litt kroppslukter?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Jeg spør om det er FLERE som liker det, da trenger jeg ikke å høre at jeg gjør dere kvalm, osv. Unødvendig synes jeg!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 æsj....hvis du klør..har du sikkert sopp...og dette lukter godt?? fytti...h..... var jeg ikke kvalm fra før av så ble jeg det i værtfall nå.. skaff deg lactal...og canesten..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 Jeg klødde i trusekanten... etter barbering. Og nei, jeg har ikke sopp. dette er en naturlig surlukt som kommer av at jeg ikke har vasket meg nedentil på 3 dager. skjønner ikke hva problemet er, kan ikke man snakke omhelt naturlige ting uten at noen skal bli kvalm og støtt av det??? Var jo overhodet ikke meningen og gjøre noen kvalme! Jeg lurer rett og slett bare på om det er flere som "liker" slike dufter. Feks, synes jeg det er litt turnon om det lukter litt "kjønn" av mannen min også jeg, når jeg skal gi han oral. Er det så rart da?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #9 Skrevet 10. november 2008 For en møkkalædd du er! Ikke vaska seg på tre dager, liker skittlukt.... Du klarer ikke å se ikke deg selv litt utenfra vel? Grøss....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå