Felipa Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Lurer på om vesla har festet hodet - for jeg kjenner mye mindre enn før (hun la seg riktig vei for flere uker siden) og det er kanskje litt lengre ned der bevegelsene er og mindre flytting på seg... kan noen svare meg om de tror hun har festet hodet, hva er tegnene???? har dessuten kynnere - eller mensenmurringer relativt OFTE ! ER DET VANLIG? er 35 uker.
Girlygirl83 Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Jeg merker like mye liv selvom hodet er festet. Eneste jeg merker i forhold til hodefestningen er at det er lettere å puste, magen er mye lavere, kjenner mer press nedover og bekkenløsningen er blitt en smule bedre.
Gjest Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Samme som deg Girlygirl83. Jeg har termin om 4 dager og babyen er like aktiv som før. Men det presser med nedover enn tidligere og så er det dager hvor hun er roligere merker jeg...da blir jeg litt bekymret, men så plutselig er det full fest i magen igjen:o) Hun presser fryktelig på blæra og det det kan til tider gjøre veldig vondt og gjør sitt til at jeg må på do minst 5 ganger pr natt.
anema80 Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Jeg er snart i uke 32, var hos legen for en uke siden. Hun sa at hodet så godt som var festet. Jeg har også merket forandringer i bevegelsene til den lille i magen nå i helga. og har lurt på om hodet er festet. merker bevegelser flere ganger om dagen, men sparkene er ikke like harde like ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå