Gjest Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Noen utenfra som har vært på 3D ultralyd hos han? Jeg er fra kristiansand og lurte på om det hadde vært en mulighet for meg å få time der liksom..
passilurken Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 åååååååååå han er kjempeflink!!! og utrolig hyggelig! jeg har han som fast gynekolog og er kjempefonøyd med ham. han har alt av det nyest utstyret som finnes.jeg fikk dvd og 3d-bilder uten å spørre. i tillegg er han ekspert på ufrivillig barnløshet, og jeg som enslig lesbe, har fått masse gode råd og oppmuntring fra ham. han har alltid god tid til deg, svarer på alle mulige og umulige spørsmål og vet hva han snakker om. de fleste av mine lesbe-venninner bruker han som gynekolog, nettopp fordi han er åpen og vennlig innstilt. jeg anbefaler deg å ringe å høre om du kan få komme til ham. det pleier ikke være noe problem:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Jeg har vært der, både på vanlig og nå 3d dette svangerskapet og han er den perfekte gynekolog ) Rolig og nøktern, flink til å vise og forklare, svarer på spørsmål uten å rynke på nesa og tar seg (tilsynelatende) god tid. Jeg har vært kjempefornøyd med ham både i forbindelse med utredning (tok fryktelig lang tid å lage barn nr 2 og endte med prøverør) og svangerskap. Ring og hør hva som "skal til" for å få time der.
Gjest Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Jeg ringte og hørte, og kontordama der sa at de kun tar imot de med henvisning dessverre..:S Men hun var UTROLIG behjelpelig, og ga meg nummeret til tre jordmødre i stavangerområdet som jeg kunne høre med, og jeg fikk treff! Lørdag reiser jeg og min kjære bortover for å se lillegullet vårt på 3D hos ei jordmor som heter Sigrid og holder til i Stavanger. Hun virka helt utrolig koselig, og vi gleder oss til å treffe henne:) Håper hun er flink, som RUne Mork Braut, hehe:) Koselig med så bra tilbakemeldinger forresten ! Bare litt kjedelig at jeg ikke fikk komme inn dit.. Menmen, skal få 3D ultralyd likevel, så jeg er jo fornøyd;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå