stinky-monkey Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Jeg har vært å kjøpt sånn te i dag, på helsekosten (helios). Andre som drikker dette? Hvor mye drikker dere hver dag, og hvor lenge har dere drukket dette? Lenge før termin? Lurer på om det hjelper... Jeg har 3.5 uke igjen til termin, så lurte på om jeg skulle begynne å drikke denne teen snart. Men drikker også bringebærblad te, og det skal være 3-4 kopper om dagen. Det blir mye te drikking om man skal ha like mye lakrisrot te også :-) Merker dere noe til modning etter at dere har begynt å drikke lakrisrot teen?
Puuzen86 Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Jeg skal kjøpe å begynne å drikke til neste uke, da er jeg i i uke 37:) Aner ikke hvor mye men skal drikke men er jo sikkert ett par kopper:P Står d ikke noe annvisning da?
mammatetogansketette:)) Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Hmm... jeg har et noe lavt blodtrykk, og har blitt anbefalt å spise lakris, og tenkte i den forbindelse å få tak i sånn the... Men er bare i uke 29, så modning er vel tidlig å etterstrebe..... får spørre jordmor i morgen, før jeg heller i meg....!! Var innom helsekosten, de hadde kun en sort the med lakrisrot, og i den var det bl. a.også anis i... er det den du drikker, eller er det flere typer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå