Gjest Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Vi har ønsket oss den, men ser i flere tester at den er rett og slett farlig! Er det overdrevet eller skjer det mange ulykker med den? Huff, høres jo skummelt ut da.....
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Bare erfarings messig. Jeg hadde den til mine 2 barn, og mamma hadde den til sine 3 barn, og ingen ulykker har skjedd...Det eneste som du må være gjøre, er å teste låsen innimellom, om den funker som den skal.... jeg har aldri opplevd at den ikke har funket.... og skulle jeg velge i dag, hadde jeg tatt den stolen igjen.....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å kjøpe den, så testen, og jeg mener, man lar jo ikke kun barets vekt "feste" låsen ,man klikker den jo i lås før man setter barnet oppi. Jeg er tilhenger av tripp trapp, så har det til begge ungene, men har en sofus stol som står hos mamma. Brukt til mamma, meg og begge brødrene mine og ungene mine når de har vært hos besteforeldrene.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Har en stol av den typen, og har aldri hatt noen uhell med den... Og satt selv i samme som barn, så ingen dårlige erfaringer her. Og selvsagt smetter man den i lås før man setter barnet i! Men det jeg synes er litt dumt med den stolen er at den er så vid i sittedelen, så jeg må spenne barnet fast med seler når det skal sitte i den. Har en svan-stol, som kom veldig godt ut i testen, også, og liker den veldig godt, spesielt fordi den kan reguleres trinnløst i forhold til hvor stram/løs bøyla skal være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå