Gjest Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Vi har ønsket oss den, men ser i flere tester at den er rett og slett farlig! Er det overdrevet eller skjer det mange ulykker med den? Huff, høres jo skummelt ut da.....
tvkrus Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Jeg har den nå har jeg ikke fått med hva som er "farlig" med den , men passer jo på at den er låst i festtet før en setter barnet i den og har på seler så de ikke kan reise seg
Zitro Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Tenk logisk så er ikke stolen farlig. Man prøver liksom ikke dele stolen til bord hvis ungen sitter oppi liksom... Og hadde den være så farlig som tester skal ha den til så hadde den vært fjernet fra det norske markedet.
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Vi brukte den til første, og kommer til å bruke den til andre. Jeg opplever den ikke som farlig. Og man lar uansett ikke barnet sitte ubevoktet i stolen, så OM det skulle "skje et eller annet" er man jo rett ved siden av.
Gjest Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Ja det er det jeg også mener. Man går jo ikke fra barna i en høystol uansett.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Vi har denne, dog en over 30 år gammel stol. Men holder seg like godt idag og vi er super fornøyd. Det de testet på Tv2 Hjelper deg med at den er farlig er jo bare helt på jordet. SÅ KLART sjekker man at den er festet før man setter barnet i, ellers blir det jo som å sette ungen i bilstolen med å glemme å feste selene og det er det jo ingen som gjør....
Trultemora er presseklar!! Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Ei venninne av meg kjøpte sånn "klips", sånn som man har på barnesekker etc! så klipser hun den delen der stolen deler seg bak så slipper man det at det i tilfelle rottefelle kan gå opp!
MiaKristin Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 Jreg har den og testene går jo ut på at den kan tippe froover om den ikke blir festet. Men kjære vene jeg setter ihvertfall ikke ungen oppi før jeg har festet den ordentlig! Jeg hadde slik da jeg var liten. Synes den er kjempe grei jeg. til min lille gut, han synes den er helt topp å sitte i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå