Gå til innhold

Tenker bare på en ting..

♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter på jobb, og får nesten ikke gjort noe av det jeg skal. Tenker kun på å bli gravid, enda vi akkurat har begynt å prøve. Venter på EL imorgen, så vil egentlig bare hjem og kose meg med samboeren min. Vil ikke være på jobb.. Er så redd for at dette skal bli altoppslukende, og at jeg kommer til å bli deprimert om vi ikke får det til..

Huff, ble litt sutring dette, men måtte bare få det ut..

Dere er tøffe dere som holder ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner følelsen, er første pp og helt oppslukt :o

Skrevet

Huff ja! Første pp her også.. Trodde ikke at det skulle bli så altoppslukende.. Verste er at jeg sitter her og tror at jeg er gravid allerede også vettu:P Føler murringer i magen, er kvalm og har sure oppstøt.. Så det går på psyken her altså..

Når har du ikm?

Skrevet

hei..

Vi er i vår 11 pp og jeg er like opslukt enda...Kjempe frustrerende..Tenker jo ikke på annet ;o) Håper spiren sitter snart...

Lykke til..Klem fra meg

Skrevet

vet ikke, jeg har enda ikke fått mensen etter en abort for 5 uker siden. men tester pos så har et håp om en ny spire, men det kan jo være hormoner fra forrige som henger igjen.. hater å ikke vite:(

Skrevet

Sukk, sitter AKKURAT på samme måte som deg på jobb og ikke klarer å tenke på annet enn babyer ;-)

Vi har bestemt oss for nr. 3, og har akkurat tatt ut spiralen, men gud så deilig det hadde vært om dette gikk racer-kjapt ;-)

Førstemann satt på første forsøk, nr. ventet vi på i 3 mnd. etter at jeg tok ut spiralen, så jeg håper på noe i det tidsrommet igjen..

JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL!!

Skrevet

Uff, ja det er helt ille. Jeg er overlykkelig for at vi endelig har begynt å prøve. Jeg har venta ganske lenge på dette, for å si det sånn. En litt treig samboer som endelig har fått ut fingern. Og da er jeg så redd for at det ikke skal klaffe. Også blir det en ond sirkel, fordi jeg bekymrer meg for at stresset skal påvirke. Så er det i gang.. Og jeg sitter her og prøver å lese, er student. Kun en ting som surrer i hodet på meg, og jeg holder på å bli sprø.. Vil jo egentlig bare kose meg med prøvetiden..

Noen tips for å slappe av litt?

Skrevet

Huff da! Det må være fælt å gå sånn og vente. Iallfall siden gleden var stor da dere lyktes! Men den kommer nok snart. Du er iallfall fruktbar:)

Skrevet

Huff, alle disse bekymringene! Føler som deg jeg også, prøver å la være å stresse og ikke tenke på det, men det er jo helt umulig.. Hehe:) Jeg har tenkt litt på det, men innså plutselig at jeg var klar, og fikk med samboeren på å prøve, og siden det har jeg tilbrakt mange timer på internett og lånt bøker på biblioteket.. Han blir jo litt oppgitt siden vi bare har begynt å "prøve", men jeg vil jo at det skal skje NÅ:) Henger meg på ønske om gode tips for å slappe av litt:)

Skrevet

Er inne i første pp vi å - kjempespennende!=) Er student jeg også, og må ærlig innrømme at jeg har sittet og lest mer om svangerskap og graviditet i det siste enn pensum.. Jaja, det er ikke så greit..

Har ingen barn fra før, så er spent på hvor lang prøveperioden blir - håper jo selvfølgelig det kjapt!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...