Gå til innhold

Sukk, min kjære fridde i går :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg henta min kjære på båten i går. Da hadde han vært på en offshorejobb i 3,5 uke som egentlig skulle vare 2 uker :-(

Vi kom hjem og han tente lys og spretta ei vinflaske. Vi spiste taco og han fikk farsdagsgaven sin :-)

Så gikk han fram på gulvet og sa at jeg måtte komme å gi ham en klem. Jeg gjorde selvfølgelig det. (han bruker å gjøre sånt ;-))

Så gir han meg mange komplemanger og sier at han vil dele resten av livet sitt med meg.

Så gikk han ned på kne og fridde!!!! :-)))) Han hadde kjøpt de ringene jeg ville ha!! Åh, han er så søt!

Så i dag sitter jeg her lykkelig og det at han har vært borte så lenge er glemt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!! SÅ KOSELIG!!

Er det ikke fint med ring på fingeren?!

Skrevet

Gratulerer så kjempe masse med det!!!!! =)

Det var veldig romantisk frieri!? =)

Min sambo er også borte. Han har ikke vært hjemme på 2 uker og jeg savner ham fælt!! Han jobber egentlig vekke mandag-torsdag så jeg er bare alene søndag kveld til torsdag kveld, men det har vært masse overtid de siste ukene. Det er ikke så gøy lenger da.

Barna savner ham også minst like masse som jeg.

Skrevet

Gratulerer så masse....:)

Gjest .... ♥ ♥ ♥ ....
Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE!! :)

Kos dere i tiden fremover med planlegging :)

Skrevet

Gratulerer:) Koselig frieri!

Husker da min kjære fridde... ikke fullt så romantisk, haha.

Men ringen kom på fingern iallfall! Så nå er det bare bryllupet som gjenstår...;)

Skrevet

Takk og takk alle sammen. Ja vi gleder oss! Blir hus til vårs nå da, så bryllupet blir ikke før om et par år da.

Men det føles veldig godt å ha fått ring på fingern :-)

Skrevet

Gratulerer så veldig mye!! Skikkelig koselig da. Herlig å romantisk:)

Skrevet

Men så koselig da, og du som sa du skulle vise han bilder for å få han på bedre tanker også hadde han tankene allerede. For en søting. Regner med du ble tatt på senga. Gratulerer så mye :) Kan vi sveve rundt sammen!

Skrevet

Gratulerer :) Rene frieribølgen her inne for tida ser det ut som :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...