Gå til innhold

Hm, hvem har egentlig behov for fri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man leser jo til stadighet om småbarnsforeldres behov for en barnefri helg, og jeg må innrømme at jeg er der selv for tiden. Må jo bare le - i litt desperasjon etter kjærestehelg før neste dose baby setter inn i heimen lette jeg etter en helgeovernatting til Ø og meg, og håpet bare at farmor eller bestemor kunne ta M. Og før realitetsfølelsen (denne gang i form av økonomisk klarsyn) tok meg fisket jeg såvidt hos M for å høre hvordan det hadde vært feks å overnatte hos farmor eller være med farmor (og hennes kjæreste) på hytta en helg UTEN mamma og pappa. Og hva har blitt mast om hver dag siden det? Joda; "eg vil på hyttå me farmor I DAG! eller jaffal på lørdag!"

Og ikke nok med det: hun våknet i natt og var megafrustrert (les gråt høylydt) fordi snøgeparden fra McDonalds ikke lå der den skulle, nemlig inntil kinnet hennes, så var det også omkvedet etter vi fant snøgeparden; "eg vil være me farmor på hyttåååååå (toneleie; hysterisk grining) - NÅÅÅÅ!".... *sukk*

Skal tro hvem som egentlig har behov for litt "fri" innimellom, hehe. Hun er forøvrig 3,5år :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe.. Ikke sant =)

Nesten mer stas for barna enn for voksne =)

Skrevet

Hahahahah.....som 3åringen her i hus det....hun vil til: BÆÆÆÆÆSTEMOOOOOOR titt og ofte.....og det får hun også...når hun har vært der en dag eller to så er det meg hun kauker etter...sikker sånn at vi trenger litt pusterom fra hverandre innimellom.

Tror både små og store har godt av ei pause og tid fra hverandre i ny og ned...

Skrevet

de trenger kanskje tid borte fra oss de også?? hehe...

vi har nettopp vært på tur i en uke, og før det kunne vi ikke dra fort nok for datteren min på 7.

nei nå asså, nå må dere dra tror jeg, dere vil vel ikke komme for sent?? sa ho når vi hadde en kaffe hos bestemor før vi skulle forlate de for en uke, vi grua oss litt for det, men det gjorde ikke ho.

vi snakka med ho på tlf,dagen før vi skulle hjem på lørdag, og da sa ho ,nei, dere trenger ikke komme i morra på lørdag, dere kan jo bare bli til mandag eller noe?? hehe....flyet gikk lørdag, så det gikk ikke.

men gutten på 2 savnet oss da, like mye som vi savnet han....

men når det er sagt,så var det veldig stor stas at vi kom hjem til både 7 åringen og 2 åringen.

så kanskje vi ikke skal ha så dårlig samvittihet for å dra bort litt, vi kan alle ha godt av det,tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...