Mamma til rakkerunge Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Har jo vært her en stund egentlig. Men denne mnd skal jeg for første gang gå aktivt inn for prøving. Har EL i løpet av uken, den 13 etter mine beregninger. Samboeren skal på guttetur til helgen, reiser fredag morgen, så hvis mine antakelser er rett, så rekker vi det akkurat. Men.. Hvordan skal man sikre seg beste muligheter for klaff? Noen spesielle stillinger? Bena høyt? Hver dag, annenhver dag? Noen tips damer?
Bråksilla og lille pille Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Sånn egentlig tror jeg det beste er å ikke stress med det... Hvis det bliir for mye mas rundt dette med når,hvor å hvordan kan det bli stressende og lysta bli borte... Gubben kan få prestasjonsagst;-) Men det finnes jo noen "tips"... Sex annenhver dag,sex dagen før å samme dag som E.L... Sæden lever i ca 2-6 dager... Tror misjonær stilling eller bakfra er de beste,fordi enn da kommer lenger inn i jenta.... Også skal man ligge helt rolig eller med beina opp etter veggen når man er færdig.... Men selv tror jeg at så lenge man ikke har noe problemer med å bli gravid,er et akivt å god sexliv mer en nok... Det er jo trossalt en intim og go ting sammen med den man er glad i,ikke en jobb;-) Elles vil jeg ønske deg lykketil. Selv har jeg ei litta bøllejente på 10månder, og i gang med først pp på neste men... Hilsen verpesyk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå