Gå til innhold

April: Hvilket behov er størst?


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Oss som foreldres behov for en barnefri helg, eller faktisk Ms behov for en frihelg fra oss foreldre? Må jo bare le - i litt desperasjon etter kjærestehelg før neste dose baby setter inn i heimen lette jeg etter en helgeovernatting til Ø og meg, og håpet bare at farmor eller bestemor kunne ta M. Og før realitetsfølelsen (denne gang i form av økonomisk klarsyn) tok meg fisket jeg såvidt hos M for å høre hvordan det hadde vært feks å overnatte hos farmor eller være med farmor (og hennes kjæreste) på hytta en helg UTEN mamma og pappa. Og hva har blitt mast om hver dag siden det? Joda; "eg vil på hyttå me farmor I DAG! eller jaffal på lørdag!"

 

Hjelpes... :oDDD Tror i alle fall ikke vi trenger å bekymre oss for noe separasjonsangst der i gården, nei :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte jo det viktigste; da hun våknet i natt og var megafrustrert (les gråt høylydt) fordi snøgeparden fra McDonalds ikke lå der den skulle, nemlig inntil kinnet hennes, så var det også omkvedet etter vi fant snøgeparden; "eg vil være me farmor på hyttåååååå (toneleie; hysterisk grining) - NÅÅÅÅ!".... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he...samme som her i gården, så ser det lett for meg *S* Før jeg satte med ved pc'n nå ringte jeg og bestilte en oppgradert spahelg til gubben og meg om 14 dager. Jeg luftet dette for Lille i morres - altså om han kunne tenkes å reise på overnattingsbesøk til mormor og morfar om 2 uker.....med det resultat at jeg nesten ikke fikk han med meg i bhg fordi han "ikke hadde tid". Når jeg spurte hva han drev med på rommet svarte han: "Pakker leker og klær til mormor-besøket" *fniser*

Tror det er godt for alle jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er samme her også! =) Besteforeldrene på pappa siden driver dagligvare, og når hun er der ute får hun være med å jobbe på butikken. Da sitter hun på fanger til bestemor i kassa, og så det viktigste, drikke kaffe med lastebilsjåførene og bestefar! ;) Og hvis vi foreslår å dra dit, med eller uten oss så er det mas heeele uka! ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Mannen og jeg reiser til Gøteborg om 2 uker, skal være over fra lørdag til søndag og juleshoppe litt og spise middag.

Nevnte dette for Siri og gjett om hun ble glad. Hun skulle til Oma'n (farmor) sin å sove i sengen hennes og spise frokost mens hun ser på barnetv. Hun får nemlig lov til det der.

 

Så hun er helt i hundre og hver morgen når jeg vekker henne så kommer spørsmålet "skal jeg til Oma i dag?".

Hun gleder seg kjempe mye. Jr leverer vi til mormor over natten.

 

Gleder meg veldig til å ha ne barnefri helg sammen med mannen og aller mest att vi skal til Gøteborg og jule shoppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...