SuperGlad Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 jeg får halvparten for mine to barn på 1 og 2,5 så jeg synes det er veldig mye ja! Men det spørs jo på inntekten til den som betaler bidrag da.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 om det er mye, har jo med inntekter, samvær og slike ting. Jeg har ca 7 500 for to litt eldre barn. Far tjener bra, kan du si, og har fryktelig lite samvær. Det er den summen som kom på NAV's kalkulator.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 nei det kommer jo an på hva inntektsforholdet deres er og hvor mye samvær far har. selv får jeg litt over 3000 for en på 6 år
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Jeg har kun overgangsstønad, skal studere fra januar. Han tjener ganske bra. Når det gjelder samvær har han kun hatt eldste to helger på tre måneder og noen ettermiddager... minste har har har bare vært sammen med hos meg. Jeg får heller ikke dekket barnehage, så det er vel greit for nå tenker jeg:)
Theosmamma Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Nei, det synes jeg ikke. Jeg får 2000 i mnd for min lille på 2,5 år, bidragsveilederen på nav.no sa 3000. Jeg har kun os som inntekt fordi jeg studerer, pappan tjener 250-300 000. Jeg har boliglån, det har ikke han. Kommer jo an på inntekt og utgifter i mnd hos dere begge to da. Vi valgte å sette bidraget lavere enn det kalkulatoren sa, ihvertfall foreløpig. Har snakket om at når han blir større og skal delta på aktiviter ol så kan evt pappan betale det alene.
Luisa Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 Det er nok helt sikkert riktig. Jeg får 4800 for to barn nå, men før jeg fikk jobb var vi faktisk opp i 9000, og det er mye..... Nå har barnefar en veldig god lønn da.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #9 Skrevet 12. november 2008 tjener han mye og som får os så synes jeg dethører greit ut. jeg får 2480 for et barn, han tjener 400 000 og jeg derimot 150000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå