håpogtro Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Er gravid i uke 8 + 2 ca. og har i helgen hatt brun/rød utflod. Begynte litt på fredag, bare litt brunt i utfloden. Nå er det litt mer, kommer ikke i urinen, men hver gang jeg tørker meg blir det litt rosa/brunt på papiret. Ikke masse friskt blod, men litt rosa hver gang. Har egentlig ikke noe vondt, men føler meg egentlig ikke gravid lenger. Noen som har vært uheldige før og dessverre har noen erfaringer hvordan det var for dere ? Er selvfølgelig engstelig og tror ikke dette kommer til å gå bra. Har time hos allmenlege senere i dag, hun skal se om livmormunnen evnt er åpen, og henviser meg vel videre til en ul regner jeg med. Men det er noen timer til jeg skal dit......og hadde vært ok å hørt noen erfaringer innimellom.. Æsj....har egentlig tatt alle sorger på forskudd, sitter på jobb nå, men har mest lyst til å gå hjem og gråte litt :-o
Glaglagla!! Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Jeg vil bare sende noen trøstende ord og samtidig fortelle at jeg hadde det som deg i forrige svangerskap. En gang i uke 7 og en gang i uke 10 - flere dager med brun utflod, magekramper og løs mage - trodde det var gått galt hver gang. I dag har jeg en flott vakker jente på 8 år! Så ikke mist håpet - LYKKE TIL!!!!
håpogtro Skrevet 10. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2008 Hei og takk for svar og oppmuntrende ord. Leser jo at flere har hatt blødninger og at det allikevel har gått bra, så det gir selvsagt litt håp. Ikke minst gikk det bra for deg og det var veldig hyggelig å høre :-) Allikevel føler jeg mest at dette ikke går....en magefølelse liksom. Skal til almennlege om et par timer, men vet ikke hvor mye hun får sett. Jeg får nok bare vente å se. Litt teit å si kanskje.....men jeg har dessverre tatt abort før (frivillig) og føler på mange måter at nå får jeg som jeg fortjener :-o Vet at det ikke fungerer sånn, men har sånn skyldfølelse for den aborten jeg tok. Takk for lykkeønskninger !!
LilleSolaMi<3 Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 jeg har hatt massevis av brun/rosa utflod,og har gått bra her også! vær gang har jeg fått følelsen av av at nå¨er det over... men er 20 uke nå=) ønsker deg masse lykke til,mest trolig er nok alt i orden=)
babymaker skal ha en jente til Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 hvordan går det med deg?? hva sa legen i dag?
håpogtro Skrevet 10. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2008 Hei og takk for at du spør! Var som sagt bare hos en almennpraktiserende lege og hun så faktisk ikke på meg. Bare henviste meg til sykehus og ul i morgen. Hver gang jeg er på do kommer det rosa blod, nå også i urinene, men det er ikke så mye at det kommer i trusa, bare når jeg er på do altså. Men det er såpass mye allikevel at jeg kan ikke tro dette går bra. Jeg har dessuten ikke på følelsen av at jeg er gravid lenger heller. Bare en sånn merkelig følelse. Håper bare jeg kan få et ordentig svar i morgen så jeg slipper å gå å lure lenger. Og evnt få en pille med en gang så jeg blir ferdig med dette. Jeg har heldigvis en nydelig jente på 2 1/2 som jeg elsker over alt på jord. Men det hadde vært så hyggelig å gitt henne søsken. Har jo et lite håp om at det kan gå bra selvfølgelig, men det begynner å bli ganske lite.... :-o Skal si i morgen hvordan det har gått.
dinadina Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Jeg blødde i tre uker med min nr. 2, og han er en særdeles sprek fireåring! :-) Men, det var ikke noen hyggelig uker - og jeg hadde de samme tankene som deg. Turde ikke tro på at det ville gå bra. Men det gjorde det, og jeg håper alt det beste for deg!
håpogtro Skrevet 11. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. november 2008 Hei, gir jo litt håp å høre slike historier. Og veldig hyggelig å høre at det gikk bra for deg da :-) Nå er det bare et par timer til jeg skal på sykehuset så da får jeg nok vite. Er forberedt på det værste, men har såklart et lite håp inni meg. Skal si hvordan det går.
Mammarama=) Skrevet 11. november 2008 #9 Skrevet 11. november 2008 Lykke til.Skal krysse fingrene for deg at alt går bra XXXXXXXXXXX
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 11. november 2008 #10 Skrevet 11. november 2008 Hei. Hvordan har det gått hos legen? vært igjen om det samme som deg. Begynte forrige lørdag.. brun/rosa utflod.. men natt til mandag hadde jeg kjempe smertet og begynte å blø kraftig.. mer enn vanlig menstrasjon.. i tillegg til blødningene kom det liksom en blank gelekule.. så har egentlig konkludert selv med SA.(gått en uke nå) Fikk time hos gyn først nå 19. november.. så klarer ikke slappe av før dette er over. Trenger liksom en avslutning.. Jeg tenker innimellom at kanskje jeg har tatt feil, men alle symtomene ved graviditetet er bort nå. Har tatt en "frivillig" abort, og føler at dette er straffen for det jeg gjorde da. (samboer ville ikke ha barn - totalt i mot- derfor "frivillig") Jeg håper virkelig alt går bra med deg:) Håp så lenge det motsatte er bevist:) Lykke til.
babylovve Skrevet 11. november 2008 #11 Skrevet 11. november 2008 Hvordan gikk det hos gyn idag? Ble berørt av det jeg leste igår, selv om jeg ikke skrev noe om det.... klem
mipsy Skrevet 11. november 2008 #12 Skrevet 11. november 2008 Hei du, vi er nok mange som tenker på deg her... Håper du holder oss oppdatert på hvordan det går... Jeg krysser fingrene for deg!! Er selv 9+3 - og tiden kan ikke gå fort nok til 12 uker.. Gleder meg til jeg kan "slappe av" og kose meg med å være gravid... )
håpogtro Skrevet 11. november 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. november 2008 Hei kjære jenter og takk for at dere tenker på meg. Jeg må dessverre fortelle at det er over for meg for denne gang :-( Jeg hadde en veldig magefølelse at det ikke gikk bra og jeg blødde etter hvert mer og mer. Da jeg ventet på sykehuset i dag ( i 2 1/2 time..) skjønte jeg at alt håp var ute, for da jeg var på do mens vi ventet kom det enda mer. Undersøkelsen bekreftet at det hadde gått galt og selv om jeg visste hva de ville si klarte jeg ikke å la være å begynne å gråte. Liker egentlig ikke å vise følelser sånn offentlig men det bare sprakk liksom. Etter å ha bekymret meg i mange dager, fikk jeg endelig beskjeden liksom. Litt lettet over å få vite, men aller mest lei meg selvfølgelig. Nå ligger jeg her på sofaen etter å ha fått noen piller, så håper alt kommer ut i løpet av natten. Jeg har som sagt hatt provosert abort tidligere og følelsene fra den gang har nok kommet på toppen av dette, og gjør det ikke noe lettere for å si det sånn. Men sånn er livet....jeg har ikke mistet motet og vi prøver igjen så fort vi kan. Husker selv jeg ble veldig bekymret av å lese innlegg som jeg selv har skrevet nå, men husk da jenter at det stort sett går bra for de fleste !!! Og ikke bekymre dere for mye, det som skjer det skjer uansett og mest sannsynlig går det bra !!! Takk for alle tanker og ord fra dere. Jeg håper virkelig det går bra for dere! Også håper jeg selvfølgelig at jeg kommer tilbake om ikke altfor lenge.
dinadina Skrevet 11. november 2008 #14 Skrevet 11. november 2008 Dette var fryktelig trist å høre... :-( Nå må du bare ta veldig godt vare på deg selv de neste dagene, og så prøve på nytt når du er klar for det. Takk for at du følte deg sterk nok til å dele med oss. Sender deg mange gode og trøstende tanker - og en varm klem!
Hemmeline Skrevet 11. november 2008 #15 Skrevet 11. november 2008 Kjempetrist å høre:( Sender en stor trøsteklem
froeken Skrevet 12. november 2008 #16 Skrevet 12. november 2008 JEg har det likt med deg akkurat nå,. Blødningene startet i går kveld og har tiltatt. Kjennes ut som menssmerter og ser ut som mensblod... Men etter positiv test og tro-tre uker med vonde bryster skjønner jeg ikke at dette kan være vanlig mens. Må vel ringe legen i dag
Ellen Margrethe Skrevet 12. november 2008 #17 Skrevet 12. november 2008 Det var trist å høre!! føler med deg. Har skjedd med meg også to ganger...Klem
håpogtro Skrevet 12. november 2008 Forfatter #18 Skrevet 12. november 2008 Takk for trøstende ord og tanker, det varmer med sånn omtanke når man har det vanskelig. Det er jo forholdsvis mange som opplever dette skjønner jeg, opptil flere ganger også dessverre. Vi får bare håpe at det er vår tur til å lykkes neste gang, håper det går bra med dere alle !! klem
håpogtro Skrevet 12. november 2008 Forfatter #19 Skrevet 12. november 2008 Uff, det var leit å høre. Hvordan går det med deg nå? Kan jeg spørre hvor langt du er på vei ? stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå