Gå til innhold

msn, noen?

mamma`n til Amalie og Albert

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som er intressert i veksle msn adresser? eg har termin 17 juli, har en jente fra før, hun er 3 år. vi planla en til, men trodde ikke det skulle gå så fort, sluttet på hormonspiralen i begunnelsen av juli, ble litt overrasket når testet viste positiv, tror ikkje det helt enda... formen er fin, men kjenner etter den minste detalje, sliter litt med "influensa" vondt i kroppen om dagene, skal til legen idag, få sjekket ut dette her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Ja det hadde vært trivelig :) Du kan sende et "brev" til meg her, med din msn adresse, så kan jeg legge deg til listen min.

Jeg har foreløbig termin 9-12 juli :)

Skrevet

foreløpig termin 23 juli. Send meg en melding så legger jeg deg til og:)

Skrevet

hei.. dette høres koselig ut... blir gjerne med jeg.. jeg har termin 6 juli. og har ei jente fra før av på 4år.

hvor finner jeg msn adressen deres?inne på profilen?

mm..:))))

Skrevet

Høres kos ut lage en jente gruppe,støtte og dele med hverandre.Er nok mange i forskjellige situasjoner her..

Selv er jeg nok litt gammel og fet og lurer på masse=)) Har en datter fra før som blir 12 år og har ca termin 11\7

Skrevet

Hei Wonder!

Skriv et brev til meg her på Bim og legg igjen msn adressen din så legger jeg deg til listen min :) Du er ung nok til å bli gravid ;) Selv er jeg ikke blant de yngste og slankeste her heller :)

Håper vi snakkes!

Skrevet

Jeg har en gutt på 3 og termin 23 juli.

Har vært kvalm og trøtt de siste dagene.... men sånn er det bare...

Send en PM med mailen din så skal jeg legge deg til om du vil.

Skrevet

Hei! :) jeg har foreløpig termin 7/8 juli ifølge nettkalkulator,.. :) koselig om noen vil adde meg,.. alltid gøy å veksle erfaringer! [email protected]

Skrevet

Hei, har termin 14 juli.. Kan godt være med på msn. Send meg en PM hvis noen vil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...