♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Er 29+3 uker på vei og i de siste dagene så har jeg blitt svimmel, kvalm og varm og holdt på å svime av.... Sist kontroll så hadde jeg eggevitte i urinen og de lurte på om jeg kunne ha begynnelse på svangerskaps forgiftning.. Skal heldigvis til jordmor i dag så jeg kan snakke med ho om det. Eneste som irriterer meg med ho er at det virker ikke som at ho bryr seg om plager bare interresert i å prate helt vanlig.. i verste fall så skal jeg til legen på kontroll neste uke.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå