Gå til innhold

Nå er jeg bare lei!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 29+3 uker på vei og i de siste dagene så har jeg blitt svimmel, kvalm og varm og holdt på å svime av....

Sist kontroll så hadde jeg eggevitte i urinen og de lurte på om jeg kunne ha begynnelse på svangerskaps forgiftning..

 

Skal heldigvis til jordmor i dag så jeg kan snakke med ho om det. Eneste som irriterer meg med ho er at det virker ikke som at ho bryr seg om plager bare interresert i å prate helt vanlig.. i verste fall så skal jeg til legen på kontroll neste uke.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...