**micke** Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 noen her som har vært hos jordmor Kalgacal Hassan? erfaringer?
Trollemor75 Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Hei! Jeg var hos henne for første gang for en måned siden og skal dit igjen på torsdag. Er 27+1, men jobbet i utlandet frem til oktober og ble fulgt opp der borte. Det er vårt første barn, og for meg er det et første møte med det norske helsevesenet utenom fastlegen. Jeg må innrømme at jeg hadde mange fordommer mot jordmødre etter å ha hørt/lest litt for mange historier om sure strenge jordmødre og "Soviet Style" omsorg. Forventningene var derfor meget lave. Jeg ble gledelig overrasket: hun er dynamisk og positiv, og brukte god tid på å gi oss informasjon og svare på spørsmål (min mann var med). Jeg har allerede laget en liste over alt jeg lurer på til torsdag...Nå er det kanskje litt vel enkelt for meg for jeg har ingen spesielle plager, men hun er virkelig hyggelig og flink. Om jeg ikke gruer meg mindre til å føde i Stavanger etter de siste ukers oppslagg i avisene, så er jeg i hvert fall trygg på jordmoren som skal følge meg opp frem til D-Day. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå