småen og smulan Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 som sitter og ser på Dawson's creek om dagen og banner og sverter for hver gang Joey og Dawson er på vei mot hveradre igjen? Kan ikke de bare bli lykkelige på hver sin kant?
småen og smulan Skrevet 10. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. november 2008 ingen som deler mitt syn på denne saken? Eller kanskje det bare er meg som ser på DC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå