Gå til innhold

Litt flaut. Men jeg tør ikke komme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at alle på disse treffene er så langt på vei. Mens jeg bare er 22+3. Jeg har null mage og livredd for å føle meg utenfor.

Tenkte egentlig jeg skulle ta turen på treffet i dag siden jeg er sykemeldt noen dager til. Men jeg tør ikke.

Så dere andre som skal på treff må kose dere masse:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æ e i uke 22+6 idag..har ikkje vært på treff under denna graviditeten enda..men d va veldi kosli sist..

æ heite marita,har termin 12 mars..

enn du?

=)

Skrevet

Så dumt at du ikke tør for det er faktisk kjempekoselig og faktisk mange av oss er som deg. Første gangen er alltid litt skummel, men det er mange trvelige jenter/damer som er på disse treffene. Selv var jeg første gang for 2 uker siden og da var jeg akkurat passert 12 uker. Da var vi 3 stykker som var ganske kort på vei. Du er iallefall hjertelig velkommen på treff. Håper vi ser deg snart ;0)

Skrevet

Å neida, e langt fra alle som har like store maga :-) Første gang æ va på dagtreff va de andre kommet en god del lengre enn mæ.

No e det kanskje vi med størst maga som har vært mest aktive her inne ang. treff i det siste. Men, det e hele tida naturlig "rullering" og veldig ulikt kor langt folk e kommet.

Uansett e det kjempekoselig å treffe nye folk, så det e bare å dukke opp på treff.

En god del av oss med størst maga e jo på tur å forsvinne etterhvert no :-)

Skrevet

jeg heter Camilla og har termin 14mars.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...