Snabeltann Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 jeg prøvde i stad å tenkte tilbake hva jeg gjorde, eller ikke gjorde, den pp jeg ble gravid for syv år siden, og jeg ikke hadde lest et fnugg om tips for å bli gravid vurderer å prøve denne oppskriften hvis d ikke klaffer snart! hehe tok p piller i en uke på nytt brett før jeg sluttet drakk rødvin flere ganger tok meg en festrøyk brukte glidekrem stresset som en mann pga ny jobb fortet meg å "tømme"/tisse etter samleie fordi jeg var redd for uvi slanket meg tenker at kanskje desembermåned kan bli klaff, med juleshoppemas, slanking for nyttårsaftenkjolen, julebord med vin og en røyk. og jaggu har jeg ikke noen p piller og en tube glidekrem i skapet også
Musemor med tre søte små Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Tok en pause i prøvingen, hadde eksamen og gikk på fylla, og sannelig så klaffet det.
EnNySpire:) Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Samme her gitt.. Før jeg fikk min første så var jeg på fest nesten hver helg, jeg tok meg en røyk og levde livet. Jeg hadde en mnd pause fra p-pilla da jeg skulle bytte merke. Og plutselig så satt hatt han visst:) Jeg må si jeg har tro på at det går fortere når man ikke har baby i tankene og lever livene sine helt vanlig. Da kommer spiren fortere enn man aner.. Virker det som;) For nå som vi prøver, tar det tid.. hehe
Snabeltann Skrevet 10. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2008 Herlig til helgen er det nemlig fest, og nå har latt være å drikke i snart fem måneder fordi jeg er så redd for å gjøre et eller annet lite gravid vennlig. spiser ikke en gang myke oster som jeg elsker sånn. men nå skal jeg søren meg hoppe i det og drikke meg litt i form, og gå å kjøpe meg en feit muggost! jeg er jo f ikke gravid, og ikke blir jeg d heller om jeg sitter her og gnukker. jeg fikk jo verdens sunneste barn sist. hadde ikke engang hørt om eggløsningstester eller eggløsningsslim. eller alt som kunne være skadelig. nå er det jo rene symptomsymfonien og laaang to do-liste hver måned. herregud, så teit det går an å være
Let's hear it for the boys! Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Vi planla ikke å bli gravide, så jeg bare levde som normalt. Røyka, festa, var superdeprimert, men samtidig superforelska Det ble spire halvannen måned etter vi traff hverandre.
EnNySpire:) Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Ta deg en fest, spis hva du vil og bare kos deg;)vi trenger ikke å gjøre ting som gravide gjør før vi blir gravide selv;) Så en fest tar vi oss med god samvittighet, og når vi minst venter det er spiren der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå