Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere nå? Ca uke 35?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 35+3 i dag og har gått opp akkurat 18 kg i dag... Er overvektig fra før, så dette føles ganske mye. Men har heldigvis mye vann i kroppen, så er jo håp om at en god del forsvinner fort...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 38 nå, og har lagt på meg ca 15 kg,tipper det var rundt 13 i uke 35. Denne gangen har jeg ikke så mye vann i kroppen som sist, jeg la på meg 25 kg totalt, det var ikke noe vakkert syn...:)

Skrevet

er i uke 32 og har lagt på meg ca 7kg

Skrevet

Sist jeg veide meg var i uke 33 da jeg var hos legen, da hadde jeg gått opp 4,5 kg.

Skrevet

Er 13 dager på overtid i dag=( å har vell lagt på meg 11 el 12kg...

Skrevet

Jeg er 35fullgåtte idag, og jeg har lagt på meg 16kg! :)

Skrevet

Er 35+6 og har lagt på meg 4,5 kg.

Skrevet

38+5 og gått opp 7 kg, før bekkenet ble helt forferdelig og jeg var i aktivitet hadde jeg gått opp 4 kg, men etter at bekkenet slo seg vrangt i uke 36 har kg strømmet på.... sitter nesten bare i ro og har begynt å kjede spise..... ikke bra.... men nå er det ikke lenge igjen....

Skrevet

Uke 35+4 har gått opp ca 5 kg!! Har også bekkenløsning!

Skrevet

hadde lagt på meg 20 kilo i uke 34..

med tvillingene la jeg på meg 30kg frem til uke 35(fødte i uke 35+1).

Nå er jeg uke 36 og tror vekta har stoppet litt den siste mnd. håper inderli det, selv om jeg tror jeg legger på meg 30kilo innen uke 40 :S

Håper at de gjør som sist og bare raser av etter fødsel :P

Skrevet

Jeg har gått opp 18 kilo. Er i uke 37.

Skrevet

Nå har jeg 8 dager igjen til mens termin (23 til UL termin)

Og jeg har gått opp 13 kg.

Skrevet

34 uker. opp 6 kg. 8 totalt med de 2 eg gikk ned i begynnelsen. men de teller ikkje sier legen:)

Skrevet

19 kg og 36 uker... Huff og huff. Trodde jeg skulle gå opp mindre denne gangen, ikke mer!

Skrevet

Jeg har stått stille på 10 kilo siden uke 30.. Er 37 i morra...

Skrevet

Eg er 38+6 og har nådd dei 12 kiloa. Klar for å stoppe vektauken no... Klar for å møte gullet også:-)

Skrevet

Heisann:)

Jeg er 36+1 og har lagt på meg 7.5 kg. Er overvektig fra før, så jeg er glad jeg ikke har gått opp mer. (Var 83 kg når jeg ble gravid,-forrige sv.skap la jeg på meg kun 7 kg, og da var jeg 93 kg ved sv.skapets beg.)

Lykke til:)

Skrevet

Jeg er 37+4 i dag å har lagt på meg ca.15 kg. Har ikke vann i kroppen,bortsett fra hovne fingre..

Skrevet

Uke 32 nå denne uka.. Ihvertfall 8 kilo, kanskje mer.. Var 7 kg på siste svangerskapskontroll i uke 28.

Skrevet

35+2 har lagt påmeg 3 kg. Var litt stor før svangerskapet så er veldig godt fornøyd med å ikke ha lagt på meg mer. Men pga halsbrann og forstoppelse er ikke matlysten på topp akkuratt ;.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...