Gjest Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Tenkte at jeg skulle lage den selv uten å sende inn til fotobutikk osv, hjvilket program er lett å bruke og enkelt å skjønne da?? Tenkte å bruke world bare...Hva har andre gjort??? Skal ha komentarer på bilder og flere bilder på ett bilde liksom... Kanskje jeg må bruke photoshop til å redigere bildene i og bruke world til å gjøre kalenderen liksom?? Men jeg er jo helt blank i photoshop da.. :S skal ikke være lett dette :-) lol Takker for svar :-)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Det samme har vi gjort! Har bestilt, venter bare på resultater Vi lagde bildene i photoshop. Hadde fargebakgrunn, klippet inn bilder, hadde custom shapes og skrev navnet på måneden i en passende skrift i forhold til årstid. Juli var f.eks en rød/orange skrift som så "varm" ut, mens i januar hadde vi en blå som så ut som istapper Ble veldig bra, tror besteforeldrene blir superfornøyde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå