Gå til innhold

gi bort kalender til jul, trenger litt tips.. :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte at jeg skulle lage den selv uten å sende inn til fotobutikk osv, hjvilket program er lett å bruke og enkelt å skjønne da?? Tenkte å bruke world bare...Hva har andre gjort???

Skal ha komentarer på bilder og flere bilder på ett bilde liksom...

 

Kanskje jeg må bruke photoshop til å redigere bildene i og bruke world til å gjøre kalenderen liksom?? Men jeg er jo helt blank i photoshop da.. :S skal ikke være lett dette :-) lol

 

Takker for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme har vi gjort! Har bestilt, venter bare på resultater ;)

 

Vi lagde bildene i photoshop.

Hadde fargebakgrunn, klippet inn bilder, hadde custom shapes og skrev navnet på måneden i en passende skrift i forhold til årstid.

Juli var f.eks en rød/orange skrift som så "varm" ut, mens i januar hadde vi en blå som så ut som istapper ;)

 

Ble veldig bra, tror besteforeldrene blir superfornøyde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...